۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۶

پیش‌بینی تحلیلگران از فروش مطلوب پیکس گوگل

ایتنا- تحلیل‌های انجام‌شده نشان می‌دهند که شرکت گوگل در سال 2016 میلادی با فروش مطلوبی برای تلفن همراه جدید خود یعنی پیکسل روبرو خواهد بود.
پیش‌بینی تحلیلگران از فروش مطلوب پیکس گوگل


تحلیل‌های انجام‌شده نشان می‌دهند که شرکت گوگل در سال ۲۰۱۶ میلادی با فروش مطلوبی برای تلفن همراه جدید خود یعنی پیکسل روبرو خواهد بود.


به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، مسلما یکی از مهم‌ترین اخبار منتشر شده در طول چند روز گذشته مربوط به معرفی تلفن همراه جدید گوگل که با نام پیکسل شناخته می‌شود بوده است.

تحلیل‌های انجام‌شده نشان‌دهنده این هستند که این تلفن همراه خواهد توانست تا در بازه زمانی تنها سه ماه باقیمانده از سال ۲۰۱۶ به فروش مطلوبی در بازار دست پیدا کند.

 

پیش‌بینی‌های انجام‌شده حاکی از آن هستند که این تلفن همراه در بازه زمانی یادشده به فروشی بین ۳ تا ۴ میلیون دستگاه دست پیدا خواهد کرد که این آمار برای تنها سه ماه بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

شایان‌ ذکر است که تلفن همراه پیکسل در دو مدل ۵ اینچی بانام پیسکل و ۵.۵ اینچی با مدل پیکسل XL به بازار عرضه خواهد شد که آمار تحلیلی یادشده مربوط به مجموع فروش هر دو مدل است.

این تلفن همراه با همکاری شرکت تایوانی اچ تی سی تولید می‌شود و بدون شک این آمار می‌تواند موجب شود تا شرایط این شرکت نیز در بازار تلفن‌های همراه با بهبود روبرو گردد.
 
کد مطلب: 45834
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام