کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درآمد نجومی برای زیرساخت‌های ابری فناوری اطلاعات

18 مهر 1395 ساعت 16:04

ایتنا- آمار و ارقام به‌دست‌آمده از میزان سود کسب‌شده توسط صنایع تولیدکننده زیرساخت‌های ابری فناوری اطلاعات نشان از آن دارد که رشدی نزدیک به 15 درصد در این بازار وجود داشته است.




آمار و ارقام به‌دست‌آمده از میزان سود کسب‌شده توسط صنایع تولیدکننده زیرساخت‌های ابری فناوری اطلاعات نشان از آن دارد که رشدی نزدیک به ۱۵ درصد در این بازار وجود داشته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، سامانه‌های ابری بدون شک یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده سیستم‌های فناوری اطلاعات هستند.

در این میان زیرساخت‌های موردنیاز برای این رده از فناوری اطلاعات موجب شکل‌گیری یکی از بزرگ‌ترین و پررونق‌ترین بازارهای جهان شده است.

 

مرکز تحلیلی آی دی سی در آخرین تحلیل‌های به‌دست‌آمده خبر از رشدی ۱۴.۵ درصدی در درآمد این صنایع داده است که این رشد متعلق به بازه زمانی سه‌ماهه بوده است.

به‌ این‌ ترتیب در طول تنها سه ماه شاهد درآمدی ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری در این رده بوده‌ایم که نشان می‌دهد وضعیت این بازار به‌شدت برای تولیدکنندگان مطلوب است.

شایان‌ ذکر است که سهم کلی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مربوط به سیستم‌های ابری از کل بازار زیرساخت‌های فناوری اطلاعات به ۳۴.۹ درصد در سال ۲۰۱۶ رسیده است در حالی‌ که این رقم در پایان سال ۲۰۱۵ تنها ۳۰.۶ درصد بود.
 


کد مطلب: 45833

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45833/درآمد-نجومی-زیرساخت-های-ابری-فناوری-اطلاعات

ايتنا
  https://www.itna.ir