کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رضایت گوگل از وضعیت فعلی بازار واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و هوش مصنوعی

25 مهر 1395 ساعت 11:35

ایتنا- شرکت گوگل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیای فناوری توانسته است تا جایگاه خود را به‌خوبی در میان فناوری‌های مدرن و رو به رشد جهان اثبات کند.




شرکت گوگل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیای فناوری توانسته است تا جایگاه خود را به‌خوبی در میان فناوری‌های مدرن و رو به رشد جهان اثبات کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، در این میان می‌توان سه مورد از مهم‌ترین فناوری‌های آینده‌ساز جهان را هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دانست.

گوگل در هر سه رده یادشده فعالیت ویژه‌ای دارد و به همین دلیل نیز اظهارنظرهای مسئولان این شرکت درباره وضعیت آینده این بازار می‌تواند به‌خوبی وضعیت کلی بازار یادشده را تفسیر کند.


 

به‌تازگی مدیر شعبه تایوان شرکت گوگل اطلاعات جدیدی را در مورد بازار سه فناوری یادشده منتشر ساخته است که نشان می‌دهد شرایط این بازارها حتی از انتظارات گوگل نیز فراتر رفته است.

چین لی فنگ به‌عنوان مدیر شعبه تایوان گوگل که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است معتقد است که مقیاس‌پذیری فناوری‌های یادشده به‌اندازه‌ای بالا رفته است که مسئولان گوگل انتظار آن را نداشته‌اند و به همین دلیل نیز آینده درخشانی در بازه زمانی ده سال آینده برای این سه فناوری وجود خواهد داشت.

مهم‌ترین موردی که موجب افزایش مقیاس‌پذیری فناوری واقعیت افزوده‌شده است را می‌توان کاربردهای جدید آن در پروژه‌های اینترنت اشیا دانست و هوش مصنوعی و واقعیت مجازی نیز با کاربری‌های تخصصی متعدد خود به‌خوبی با اطلاعات ارائه شده توسط لی فنگ هم‌خوانی دارد.
 


کد مطلب: 45832

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45832/رضایت-گوگل-وضعیت-فعلی-بازار-واقعیت-مجازی-افزوده-هوش-مصنوعی

ايتنا
  https://www.itna.ir