۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳

راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه اپل در چین

ایتنا - با اینکه مصرف‌کنندگان چینی اپل از محصولات این شرکت به‌ویژه آیفون استقبال کرده‌اند، اما شرکت‌های محلی نیز در تلاشند تا محصولاتی مشابه با قیمت پایین‌تر عرضه کنند. اما یک مرکز تحقیق و توسعه در چین به اپل کمک خواهد کرد تا به تفاوت‌های موجود میان کاربران چینی و امریکایی پی ببرد.
راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه اپل در چین


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از toptechnews، شرکت اپل درنظر دارد نخستین مرکز تحقیق و توسعه خود را در چین راه‌اندازی نماید. بدین‌ترتیب، این شرکت خواهد توانست دسترسی خود به یکی از مهم‌ترین بازارهای جهان را گسترش دهد.

بنابر روزنامه دولتی China Daily، این شرکت قصد دارد ۴۵ میلیون دلار برای این مرکز که ۵۰۰ کارمند خواهد داشت، سرمایه‌گذاری کند. پارک علم و فناوری Zhongguancun که در پکن واقع است و دیگر رسانه‌های امریکایی از آن به‌عنوان ملک آینده اپل یاد می‌کنند نیز همین مطلب را در وبسایت خود منتشر ساخته است.

گفتنی است اپل سال گذشته از رشد ۸۴ درصدی در بازار چین (شامل چین، هنگ‌کنگ و تایوان) خبر داد.

با اینکه مصرف‌کنندگان چینی اپل از محصولات این شرکت به‌ویژه آیفون استقبال کرده‌اند، اما شرکت‌های محلی نیز در تلاش هستند تا محصولات مشابهی با قیمت پایین‌تر عرضه کنند. در ماه مارس، اپل تلاش کرد تا با معرفی آیفون SE (نسخه کوچکتر این گوشی هوشمند با قیمتی پایین‌تر)، با این روند مبارزه کند.


گفته می‌شود که یک مرکز تحقیق و توسعه در چین می‌تواند به اپل کمک کند تا به تفاوت‌های موجود میان کاربران چینی و امریکایی پی ببرد. برایان وایت (مدیر فناوری، مؤسسه سرمایه‌گذاری Drexel Hamilton) می‌گوید: «وقتی که در یک کشور دیگر هستید، باید سعی کنید همرنگ جماعت شوید.»
 
کد مطلب: 45803
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام