۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰
معاون دادستان کل کشور

توئیتر به هیچ وجه رفع فیلتر نمی‌شود

ایتنا - عبدالصمد خرم‌آبادی: با توجه به نقشی که شبکه اجتماعی توئیتر در فتنه سال ۸۸ داشته، این شبکه به هیچ وجه رفع فیلتر نمی‌شود.
توئیتر به هیچ وجه رفع فیلتر نمی‌شود


معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در واکنش به برخی خبرهای منتشر شده مبنی بر احتمال رفع فیلتر توئیتر به دنبال طرح جایگزینی با پیام‌رسان تلگرام گفت: توئیتر به هیچ وجه رفع فیلتر نمی‌شود.


به گزارش ایتنا از تسنيم، عبدالصمد خرم‌آبادی در پاسخ به این سئوال که برخی رسانه‌ها و سایت‌های خبری اعلام کرده‌اند یک مقام برجسته در امور فضای مجازی گفته جایگزینی تلگرام با توئیتر در حال بررسی است که بر اساس آن، پیام‌رسان تلگرام مسدود شده و شبکه اجتماعی توئیتر از فیلتر خارج می‌شود اظهار کرد: با توجه به نقشی که شبکه اجتماعی توئیتر در فتنه سال ۸۸ داشته، این شبکه به هیچ وجه رفع فیلتر نمی‌شود.

معاون دادستان کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه افزود: حتی اگر اعضای کارگروه هم به لحاظ اکثریتی که دولت در این کارگروه دارد، به رفع فیلتر شبکه اجتماعی توئیتر رأی بدهد، این شبکه علاوه بر دستور کارگروه با دستور مقام قضایی هم فیلتر شده و به همین خاطر تصمیم کارگروه منجر به رفع فیلتر توئیتر نخواهد شد.

خرم‌آبادی گفت: متعجبم از این که برخی مسئولان که به لحاظ جایگاه‌شان باید به دنبال جایگزینی شبکه‌های داخلی به جای شبکه‌های خارجی و تقویت شبکه‌های داخلی باشند، هرازگاهی بحث‌ انحرافی رفع فیلتر سایت‌هایی که در فتنه نقش داشتند را مطرح می‌کنند.
کد مطلب: 45791
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام