۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸
سیلزفورس چه در سر دارد؟

حدس‌هایی راجع به همایش Dreamforce 16

ایتنا – با توجه به اینکه تمام درآمد این شرکت از مدل آبونمانی تأمین می‌شود، می‌توان گفت سیلزفورس از شرکت‌های نرم‌افزاری که هنوز هم بخش زیادی از درآمد خود را از فروش مجوزهای نرم‌افزاری تأمین می‌کنند، بزرگ‌تر است.
حدس‌هایی راجع به همایش Dreamforce 16


هفته آینده همایش شرکت سیلزفورس با نام Dreamforce برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود محصول هوش مصنوعی انیشتین، موضوع اصلی بحث در این همایش را تشکیل دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از extremetech، سیلزفورس با رشد زیاد خود، اکنون بیش از ۸ میلیارد دلار درآمد سالیانه دارد. این شرکت بزرگ هنوز هم در تلاش است تا چابکی خود را حفظ کند.
با توجه به اینکه تمام درآمد این شرکت از مدل آبونمانی تأمین می‌شود، می‌توان گفت سیلزفورس از شرکت‌های نرم‌افزاری که هنوز هم بخش زیادی از درآمد خود را از فروش مجوزهای نرم‌افزاری تأمین می‌کنند، بزرگ‌تر است.

گفته می‌شود شرکتی با این حد و اندازه برای رشد و پیشرفت نمی‌تواند تنها به یک محصول اتکا داشته باشد؛ بلکه برای درآمدزایی، نیازمند مجموعه‌ای از محصولات است. به همین دلیل است که انتظار نمی‌رود «انیشتین»، تمام ماجرا باشد؛ هرچند که بخش مهمی از فناوری سیلزفورس را تشکیل می‌دهد.

البته هیچ بازاری نامحدود نیست و هیچ شرکتی هم از تمام افراد و امکانات و ایده‌های مناسب برخوردار نیست. به همین دلیل است که در سال‌های اخیر، سیلزفورس به‌صورت جسورانه به حوزه‌های کاری رقبا هم روی آورده و به‌تازگی سعی داشته تا نظر برنامه‌نویسان مستقل را نیز جلب نماید.


شکی نیست که رشد بیشتر این شرکت نیازمند حضور توسعه‌دهندگان خبره‌تری است که بتوانند نسل جدید شرکای سیلزفورس را تشکیل دهند؛ یا حداقل به کسب و کارهایی بپردازند که از خدمات و محصولات سیلزفورس بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است مدل تجاری سیلزفورس همیشه در سرتاسر صنعت فناوری و حتی فراتر از آن، زبانزد بوده است.
شاید نتوانیم به درستی حدس بزنیم که در همایش امسال شاهد چه اخبار جدیدی خواهیم بود، اما با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در امریکا، بعید نیست که این شرکت کمی هم به سیاست رو آورده باشد.
 
کد مطلب: 45786
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام