۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹

TSMC آماده ورود به رده ۱۰ نانومتری

ایتنا- به‌تازگی اخباری منتشر شده‌اند که بر اساس آن‌ها شرکت تایوانی تی‌اس‌ام‌سی خود را برای عرضه رسمی نخستین تراشه پردازشی رده 10 نانومتری آماده می‌کند.
TSMC آماده ورود به رده ۱۰ نانومتری


به‌تازگی اخباری منتشر شده‌اند که بر اساس آنها شرکت تایوانی تی‌اس‌ام‌سی خود را برای عرضه رسمی نخستین تراشه پردازشی رده ۱۰ نانومتری آماده می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، بدون شک در آینده‌ای بسیار نزدیک معماری ۱۰ نانومتری برای تراشه‌های پردازشی به یک امر کاملا طبیعی بدل خواهد شد.

با این‌ وجود در حال حاضر شرکت‌های مختلف برای عرضه این فناوری با تردیدهایی روبرو هستند که نمونه بارز آن را می‌توان شرکت تی‌اس‌ام‌سی دانست.

 

این شرکت به‌تازگی خود را برای ورود رسمی به رده ۱۰ نانومتری آماده می‌کند و قرار است تا پردازنده مدیاتک هلیو 30x به‌عنوان نخستین محصول این شرکت در این راستا به بازار عرضه گردد.

البته هنوز این موضوع به‌صورت رسمی توسط مسئولان تی‌اس‌ام‌سی تائید نشده است ولی احتمال وقوع این امر بر اساس تعداد منابع انتشار این شایعه بالا به نظر می‌رسد.

شایان‌ذکر است که این پردازنده قرار است تا نسبت به نسل قبلی خود نیرومندتر باشد و پس از پردازنده x20 به‌عنوان دومین تراشه ۱۰ هسته‌ای این شرکت شناخته می‌شود.
 
کد مطلب: 45785
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام