۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷

فعالیت گسترده بازار نرم‌افزاری HTC در کشورهای مختلف

ایتنا- اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که بازار نرم‌افزاری ویژه اچ‌تی‌سی برای عینک واقعیت مجازی این شرکت قرار است تا در ابتدای کار در 30 کشور مختلف جهان فعالیت خود را آغاز کند.
فعالیت گسترده بازار نرم‌افزاری HTC در کشورهای مختلف


اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که بازار نرم‌افزاری ویژه اچ‌تی‌سی برای عینک واقعیت مجازی این شرکت قرار است تا در ابتدای کار در ۳۰ کشور مختلف جهان فعالیت خود را آغاز کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، رقابت بر سر دنیای واقعیت مجازی بین شرکت‌های تولیدکننده هدست‌های واقعیت مجازی به‌شدت نزدیک است.

در این میان یکی از محصولاتی که با توجه و استقبال منتقدان و افراد عادی روبرو شده است، عینک واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو است.

 

حال این شرکت برای عرضه محتوای مخصوص عینک واقعیت مجازی خود یک بازار نرم‌افزاری ویژه به نام وایو پورت را طراحی کرده است که در ابتدای امر قرار است این بازار کار خود را با جدیت و در سطح گسترده آغاز کند.

این بازار نرم‌افزاری که در ماه آوریل در چین کار خود را آغاز کرده است به‌زودی در ۳۰ کشور مختلف جهان قابل‌دسترسی خواهد بود.

شایان‌ذکر است که این بازار علاوه بر بازی‌های کامپیوتری قرار است تا در رده‌های مختلفی مانند نرم‌افزارهای ‌اموزشی، طراحی، هنری، ارتباطات اجتماعی، صوتی، اخبار، سلامت، ورزش، مد و... را نیز در بر بگیرد.
 
کد مطلب: 45784
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام