کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رویکرد تهاجمی AMD برای نمایشگاه سی‌ای‌اس 2017

15 مهر 1395 ساعت 11:07

ایتنا- شرکت ای‌ام‌دی تصمیم دارد تا با حضور متفاوت در نمایشگاه سی‌ای‌اس سال آینده میلادی، انتقال پلتفرم محصولات خود را تسریع بخشد.




شرکت ای‌ام‌دی تصمیم دارد تا با حضور متفاوت در نمایشگاه سی‌ای‌اس سال آینده میلادی، انتقال پلتفرم محصولات خود را تسریع بخشد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، بدون شک در رده پردازنده‌های مربوط به کامپیوترهای خانگی نمی‌توان رقیبی برای اینتل و ای‌ام‌دی متصور بود.

شرکت ای‌ام‌دی آخرین نسل فناوری‌های خود را تحت نام سری «زِن» طراحی و آماده عرضه به بازار کرده است و در همین راستا نیز برنامه ویژه‌ای برای حضور در نمایشگاه سی‌ای‌اس ۲۰۱۷ در نظر گرفته است.

 

این شرکت قرار است تا پردازنده اکس ۳۷۰ سری زن را در این نمایشگاه به‌صورت رسمی معرفی کند و درعین‌حال نیز با اتخاذ رویکردی تهاجمی قصد دارد تا انبارهای خود را برای ورود این محصول آماده سازد.

به‌ این‌ ترتیب این شرکت بسیاری از پردازنده‌های فعلی خود را با سرعت بالاتر و البته قیمتی پایین‌تر عرضه خواهد کرد تا بتواند به هدف یادشده دست یابد.

شایان‌ ذکر است که این شرکت قصد دارد تا پس از اتمان نمایشگاه سی‌ای‌اس نیز دو مدل پردازنده میان رده B350 و پایین رده A320 را به بازار عرضه کند.
 


کد مطلب: 45783

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45783/رویکرد-تهاجمی-amd-نمایشگاه-سی-ای-اس-2017

ايتنا
  https://www.itna.ir