۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۵

سامانه ابری محوری که به سوپرکامپیوتر هوش مصنوعی بدل خواهد شد

ایتنا- شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که سیستم ابری آزور این شرکت قرار است تا به نخستین سوپرکامپیوتر در رده هوش مصنوعی تبدیل شود.
سامانه ابری محوری که به سوپرکامپیوتر هوش مصنوعی بدل خواهد شد


شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که سیستم ابری آزور این شرکت قرار است تا به نخستین سوپرکامپیوتر در رده هوش مصنوعی تبدیل شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی zdnet، سامانه آزور در میان اهالی دنیای فناوری به‌عنوان یک پلتفرم مطلوب ارائه خدمات ابری به‌حساب می‌آید.

با این‌ وجود مایکروسافت برنامه‌های دیگری را برای این سیستم در نظر گرفته است که کاربری آن را به سطحی فراتر از تعریف یادشده ارتقا خواهد داد.

 

به‌تازگی ساتیا نادلا در نشست ویژه مایکروسافت در شهر دوبلین از برنامه‌های ویژه مایکروسافت برای آینده سیستم آزور پرده‌برداری کرده است.

بر اساس گفته او قرار است تا این سیستم به نخستین سوپرکامپیوتر جهان در رده هوش مصنوعی بدل گردد که این امر می‌تواند موقعیت منحصر به‌ فردی را برای مایکروسافت به ارمغان بیاورد.

نادلا آینده را از آن سیستم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی دانسته و با اشاره به این‌که هدف سامانه آزور، سازگاری با فناوری‌های آینده است، به‌صورت رسمی طرح یادشده را تائید کرده است.
 
کد مطلب: 45781
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام