کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دردسرهای جدید گوگل در اروپا

12 مهر 1395 ساعت 19:49

ایتنا- به نظر می‌رسد که اتحادیه اروپا قصد دارد تا یک پرونده دادگاهی بزرگ را علیه گوگل به راه بیندازد که موجب می‌شود تا این شرکت با دردسرهایی جدید روبرو گردد.




به نظر می‌رسد که اتحادیه اروپا قصد دارد تا یک پرونده دادگاهی بزرگ را علیه گوگل به راه بیندازد که موجب می‌شود تا این شرکت با دردسرهایی جدید روبرو گردد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، پس از شکایت‌های مختلف از شرکت‌های آمریکایی در اروپا به نظر می‌رسد که اثر زنجیره‌ای توفیق نخستین شکایت‌ها به‌تدریج خود را نمایان می‌سازد.

در همین راستا نیز اتحادیه اروپا قصد دارد تا شکایتی جدید را علیه شرکت گوگل مطرح کند که ممکن است موجب دردسرهای بسیار جدی و حتی جریمه‌های نقدی بسیار سنگین برای این غول آمریکایی گردد.

 

این پرونده در حقیقت بر پایه عدم رعایت قوانین رقابتی اتحادیه اروپا توسط گوگل بنا شده است و بر اساس آن گوگل به تلاش برای جلوگیری از پیشرفت رقبای خود متهم گشته است.

شایان‌ذکر است که شرکت مایکروسافت نیز در طول چند سال گذشته با مشکلی مشابه در اتحادیه اروپا روبرو شده بود که درنهایت دادگاه برگزارشده موجب ایجاد دردسرهایی برای این غول سیلیکون ولی شد.

لازم به ذکر است که تلاش‌های اصحاب رسانه برای کسب اطلاعات بیشتر از مسئولان کمیسیون اروپا با موفقیت همراه نبوده است ولی احتمال می‌رود که به‌زودی شاهد عرضه اطلاعات بیشتر در این زمینه باشیم.
 


کد مطلب: 45749

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45749/دردسرهای-جدید-گوگل-اروپا

ايتنا
  https://www.itna.ir