۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۸
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران:

طرح رجیستری موبایل به زودی عملیاتی می‌شود

ایتنا- طرح رجیستری،‌برای ساماندهی گوشی‌ها اجرایی خواهد شد.
طرح رجیستری موبایل به زودی عملیاتی می‌شود


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: تنها راه مقابله با قاچاق تلفن همراه ،فراهم کردن زمینه ورود قانونی آن است و طرح رجیستری طی روزهای آتی عملیاتی می‌شود.


به گزارش ایتنا از تسنیم، علی اکبرپور احمدنژاد در خصوص اظهارات ریاست اتاق اصناف مبنی بر اینکه تنها %۵ از لوازم خانگی کشور قاچاق است خاطر نشان کرد:رقمی که از سوی آقای فاضلی مطرح شده به هیچ وجه مورد تأیید نیست زیرا همه ما بعنوان یک شهروند ویترین فروشگاه‌های لوازم خانگی را می‌بینیم و همه چیز کاملا عیان است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در خصوص طرح نیمه تمام رجیستری موبایل تصریح کرد:تنها راه مقابله با قاچاق موبایل فراهم کردن زمینه ی ورود قانونی آن است که از طریق اعمال طرح رجیستری امکان‌پذیر خواهد بود و این طرح طی ایام آتی عملیاتی خواهد شد.

علی اکبر پور احمد نژاد وجود اشکالاتی در این طرح را دلیل به تعویق افتادن آن دانست و اذعان کرد:این طرح را قبلا در قالب آزمایشی و در دل خود اپراتورها اجرایی کردیم و در حال حاضر با کمک سازمان مخابرات و نیز اپراتورها برآنیم نقاط ایراد این طرح را برطرف کرده و آن را عملیاتی کنیم و به محض عملیاتی شدن این طرح مقوله ی قاچاق تلفن همراه خود به خود از میان برداشته خواهد شد.
کد مطلب: 45740
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام