۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۷

رایتل حذف بعضی بسته‌های اینترنت را تکذیب کرد

عرضه بسته‌های جدید تا پایان مهرماه
ایتنا - رایتل ضمن تکذیب کردن خبر حذف بسته‌های اینترنتی گفت که بسته‌های استثنایی خانواده بی‌نهایت برای مشترکین دایمی نیز برای اولین بار در کشور از سوی رایتل ارائه شده است.
رایتل حذف بعضی بسته‌های اینترنت را تکذیب کرد


رایتل با تکذیب حذف بعضی از بسته‌های اینترنت اعلام کرد هیچ یک از بسته‌ها حذف نشده بلکه بسته‌های جدید اضافه شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، رایتل اعلام کرد: از بسته‌های تشویقی پیشین هیچ کدام برای فصل پاییز حذف نشده است.

در توضیحات این اپراتور آمده است: خانواده دکا همچنان در سبد محصولات رایتل وجود دارد و مشترکین اعتباری می‌توانند با فعال‌سازی بسته مورد نظر خود از امکان مکالمه و پیامک درون شبکه نامحدود، ماهانه با پرداخت تنها ۵ هزار تومان برخوردار شوند.

رایتل توضیح داده است: همچنین بسته‌های استثنایی خانواده بی‌نهایت برای مشترکین دایمی نیز برای اولین بار در کشور از سوی رایتل ارائه شده که مشترکین دایمی رایتل می‌توانند با فعال‌سازی هر یک از این بسته‌ها با توجه به نیاز خود در هزینه ارتباطات خود به صورت چشم‌گیر صرفه‌جویی کنند.

بر اساس اعلام این اپراتور، رایتل در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب برای مشترکین خود که تمایل به صرفه‌جویی در هزینه‌های تماس صوتی با مشترکین اپراتورهای دیگر را دارند نیز بسته مکالمه صوتی برون و درون شبکه ۵۰۰ دقیقه‌ای با قیمت ۱۷ هزار تومان و با تخفیف ۶۰ درصدی را برای اولین بار در کشور ارایه کرده است.

همچنین وعده داده شد که بسته‌های ترکیبی جدید نیز تا پایان مهرماه به بسته‌های فعلی اضافه خواهد شد تا نیازهای اقشار با هزینه کرد ارتباطی کمتر را نیز تامین کند.
کد مطلب: 45736
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام