۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶

ولوو تا پنج سال دیگر خودروهای لوکس خودران می‌سازد

ایتنا - شرکت خودروسازی ولوو تا سال ۲۰۲۰ اتومبیل‌های لوکس خودران می‌سازد تا سرنشینان خودروها وقت خود را صرف انجام امور مفیدتری به غیر از رانندگی کنند.
ولوو تا پنج سال دیگر خودروهای لوکس خودران می‌سازد


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از پی.سی.مگ، Hakan Samuelsson مدیر عامل ولوو با حضور در همایشی به نام Global Mobility Leadership در دیترویت اظهار داشت که این شرکت به دنبال افزودن قابلیت رانندگی خودکار به تولیداتش است که باعث می‌شود ۱۰ هزار دلار به قیمت تولیداتش اضافه شود.

اگر چه این رقم هزینه قابل توجهی به خریداران تحمیل می‌کند، اما برنامه‌ریزی ولوو به گونه‌ای است که سرنشینان تولیداتش حتی نیازی به نگاه کردن به جاده هم نداشته باشند و بتوانند تمام وقت خود را در خودرو صرف امور کاری، تفریحی و غیره کنند.

بر خلاف سیستم هدایت خودکار خودروهای تسلا که رانندگان را مجبور می‌کند دستشان را از روی فرمان برندارند تا در شرایط اضطراری بتوانند به سرعت کنترل اتومبیلشان را در دست بگیرند، ولوو به دنبال ابداع سیستمی است که نیاز به حضور راننده را به طور کامل مرتفع کند.

البته خودروهای خودران ولوو هم دارای فرمان خواهند بود تا علاقمندان بتوانند در صورت تمایل خودشان رانندگی کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهند اکثر مردم هنوز ترجیح می‌دهند خودروهای خودران به گونه‌ای طراحی شوند که سرنشین در صورت تمایل بتواند آن را کنترل کند. ولوو وعده داده ظرف چند هفته آینده اطلاعات بیشتری در مورد این نوع خودروها منتشر کند.
کد مطلب: 45731
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام