۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۱

مزایایی جدید برای نقشه گوگل

ایتنا- به‌تازگی شرکت گوگل قابلیت جدیدی را به بخش نرم‌افزارهای خود افزوده است که موجب می‌شود بتوان رخدادهای ثبت‌شده در تقویم گوگل را به‌صورت بصری بر روی نقشه این شرکت مشاهده کرد.
مزایایی جدید برای نقشه گوگل


به‌تازگی شرکت گوگل قابلیت جدیدی را به بخش نرم‌افزارهای خود افزوده است که موجب می‌شود بتوان رخدادهای ثبت‌شده در تقویم گوگل را به‌صورت بصری بر روی نقشه این شرکت مشاهده کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی betanews، امروزه بسیاری از افراد مدیریت برنامه زمانی خود را به سیستم تقویم گوگل سپرده‌اند و به همین دلیل نیز گوگل تصمیم به بهبود قابلیت‌های این سیستم گرفته است.

بر اساس جدیدترین به‌روزرسانی عرضه‌شده توسط گوگل بر روی این نرم‌افزار می‌توان به‌صورت مشترک از قابلیت‌های آن بر روی نقشه گوگل نیز استفاده کرد.


این سیستم جدید شامل ثبت مکانی برنامه‌های ثبت‌شده در لیست رخدادهای تقویم شخصی افراد در نقشه گوگل خواهد بود. به‌این‌ترتیب کاربران می‌توانند قرارهای ملاقات خود را به‌صورت بصری‌تر در اختیار داشته باشند.

برای مثال در نظر داشته باشید که شما چند ساعت دیگر جلسه‌ای در نقطه‌ای خاص خواهید داشت. با ثبت این جلسه در تقویم گوگل می‌توانید هشدار مربوط به آن را به همراه تگ مکانی مرتبط بر روی نقشه گوگل مشاهده کنید.

شایان‌ ذکر است که این مزیت در حال حاضر تنها برای دستگاه‌های اندرویدی قابل‌دسترسی است ولی در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد عرضه آن بر روی سایر پلتفرم‌ها نیز خواهیم بود.
 
کد مطلب: 45718
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام