۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۱

اینترنت اشیا، بازار آینده اپراتورهای تلفن همراه

ایتنا- اپراتورهای تلفن همراه چشم به بازار اینترنت اشیا دوخته‌اند تا بتوانند گستره خدمات خود را از طریق این بازار افزایش داده و بتوانند به درآمد و سوددهی بالاتری دست پیدا کنند.
اینترنت اشیا، بازار آینده اپراتورهای تلفن همراه


اپراتورهای تلفن همراه چشم به بازار اینترنت اشیاء دوخته‌اند تا بتوانند گستره خدمات خود را از طریق این بازار افزایش داده و بتوانند به درآمد و سوددهی بالاتری دست پیدا کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، تقریبا بیشتر متخصصان صنایع مخابراتی هم‌عقیده هستند که بازار جهانی ارتباطات سیار در حال رسیدن به سطح اشباع است.

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که اپراتورهای مخابراتی بازار هدف جدیدی را برای خود در نظر گرفته‌اند که می‌تواند دامنه فعالیت آنها را برای مدتی با گسترش روبرو سازد.


این بازار مربوط به اینترنت اشیاء خواهد بود با این‌ حال مسئولان شرکت‌های مخابراتی می‌دانند که نباید در این زمینه‌چندان ایدآل گرایانه اندیشیده و تمامی آینده خود را به‌واسطه آن تضمین‌ شده بدانند.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده حاکی از آن هستند که دستگاه‌های اینترنت اشیاء که از سیم‌کارت‌های اپراتورهای مخابراتی استفاده می‌کنند نمی‌توانند اثری مشابه با تلفن‌های همراه را بر روی ساختار کاری این شرکت‌ها بر جای بگذارند.

به‌ این‌ ترتیب پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد وجود تعداد ۹۸۰ میلیون ارتباط موبایل به موبایل بر پایه شبکه‌های فراتر از 3G باشیم که از این میان تنها ۵ درصد به اینترنت اشیاء اختصاص خواهد داشت.
 
کد مطلب: 45716
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام