۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱

همکاری قریب‌الوقوع اوکولوس و ام‌اس‌آی

ایتنا-به نظر می‌رسد که مسئولان شرکت اوکولوس قصد دارند تا درزمینهٔ فناوری واقعیت مجازی با شرکت ام‌اس‌آی همکاری‌های گسترده‌ای را آغاز کنند.
همکاری قریب‌الوقوع اوکولوس و ام‌اس‌آی


به نظر می‌رسد که مسئولان شرکت اوکولوس قصد دارند تا درزمینهٔ فناوری واقعیت مجازی با شرکت ام‌اس‌آی همکاری‌های گسترده‌ای را آغاز کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، واقعیت مجازی یکی از مهم‌ترین و رو به رشدترین فناوری‌ها در بازار امروزی کامپیوتر به‌حساب می‌آید و به همین دلیل نیز شرکت‌های مختلف برای موفقیت در این بازار به رقابت تنگاتنگ دست می‌زنند.

شرکت اوکولوس که یکی از مهم‌ترین عینک‌های واقعیت مجازی یعنی اوکولوس ریفت را در اختیار دارد به‌تازگی به دنبال یافتن شرکتی در جهت همکاری برای پشتیبانی کامپیوترهای خانگی از این سیستم بوده است.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کمپانی مدنظر مسئولان اوکولوس شرکت میکرو استار اینترنشنال یا همان ام‌اس‌آی است. البته دو طرف هنوز به توافق دست پیدا نکرده‌اند.

گفته می‌شود که یکی از مواردی که می‌تواند وقوع چنین همکاری‌ای را محتمل‌تر سازد، همکاری شرکت‌های مایکروسافت و اوکولوس درزمینهٔ ترویج محصولات واقعیت مجازی است.

به‌این‌ترتیب با استفاده از ام‌اس‌آی که یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان کامپیوترهای خانگی در جهان به‌حساب می‌آید می‌توان شرایط بهتری را برای اوکولوس پیش‌بینی کرد.
 
کد مطلب: 45595
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام