۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵

اعتراف اف‌بی‌آی به عدم امنیت کامپیوترهای خانگی

ایتنا- مدیر سازمان اف‌بی‌آی به‌تازگی اعلام کرده است که پیشنهاد او برای تمامی کاربران لپ‌تاپ‌ها در سراسر جهان این است که برای حفظ امنیت خود، روی وب‌کم خود را بپوشانند.
اعتراف اف‌بی‌آی به عدم امنیت کامپیوترهای خانگی


مدیر سازمان اف‌بی‌آی به‌تازگی اعلام کرده است که پیشنهاد او برای تمامی کاربران لپ‌تاپ‌ها در سراسر جهان این است که برای حفظ امنیت خود، روی وب‌کم خود را بپوشانند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بدون شک هیچ‌کس در جهان وجود ندارد که دوست داشته باشد به‌صورت دائمی تحت نظارت قرار داشته باشد.

در این میان شنود اینترنتی یکی از معضلات بزرگ کاربران کامپیوترهای خانگی به‌حساب می‌آید و به‌تازگی مدیر سازمان اف‌بی‌آی نیز به‌صورت مستقیم به این موضوع اشاره‌کرده است.

 

این فرد که جیمز کومی نام دارد اخیرا اعلام کرده است که کاربران لپ‌تاپ‌ها باید مسئولیت امنیت خود را بر عهده بگیرند و در این راه ساده‌ترین گام ممکن، پوشاندن دوربین لپ‌تاپ‌هاست.

جالب است که پیش‌ازاین نیز تصاویری از مارک زاکربرگ منتشر شده بود که در آن، پوشانده شدن دوربین لپ‌تاپ به چشم می‌آمد و حال با تائید رئیس سازمان اف‌بی‌آی می‌توان خطر موجود در این راه را بسیار جدی دانشت.

یکی از دلایل اصلی علاقه هکرها به استفاده از وب‌کم افراد مختلف این است که بازار سیاه بسیار بزرگی برای محتوای برداشته شده از این طریق وجود دارد و به همین دلیل نیز پیشنهاد می‌شود که برای حفظ حریم شخصی خود و خانه خود اقدام به پوشاندن وب‌کم لپ‌تاپ و یا حتی وب‌کم‌های اکسترنال کامپیوترهای خانگی خود بکنید.
 
کد مطلب: 45592
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
و همینطور دوربین گوشی ها که مهم تره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام