۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

راه اندازی سامانه مدیریت مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در خراسان رضوی

ایتنا - سامانه مدیریت مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر بر پایه سیستم مدیریت فرآیند‌های کسب و کار رایورز "RayBPMS" راه‌اندازی گردید.
راه اندازی سامانه مدیریت مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در خراسان رضوی



سامانه مدیریت مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر بر پایه سیستم مدیریت فرآیند‌های کسب و کار رایورز "RayBPMS" راه‌اندازی گردید.

به گزارش رایورز، با راه‌اندازی این سامانه بر پایه ابزار "RayBPMS" علاوه بر فراهم شدن امکان پیاده‌سازی فرآیند محور کلیه بخش‌های «پروتکل درمان وابستگی به مواد افیونی (ویرایش سوم)» نقاط برجسته‌ای مانند پشتیبانی از نگارش‌های مختلف پروتکل و فرآیندها، امکان اجرای مرحله به مرحله، حفاظت از اطلاعات کلیدی، مدیریت تغییرات و همچنین نظارت و مدیریت بر توزیع و چگونگی مصرف دارو در سطح استان نیز حاصل گردیده است.


علاوه بر این، به گفته آقای محمودی –مدیر فنی رایورز شرق- با وجود این سامانه، بالغ بر ۹۰۰ مرکز درمانی فعال در استان خراسان رضوی ثبت و به صورت مکانیزه، مدیریت می‌گردند.

در حال حاضر کلیه فرآیندهای موجود در پروتکل درمان در سامانه، تعریف و آماده بهره‌برداری می‌باشد که این امر سبب مکانیزه شدن کامل پروسه درمان و ارائه دارو می‌گردد.

شایان ذکر است که ایجاد گزارشات تحلیلی و نظارت کامل بر روند اجرای پروتکل درمان با بهره‌گیری از ابزارهای داشبورد مدیریتی و نیز گزارش‌ساز پویای رایورز فراهم گردیده است.
 
کد مطلب: 45585
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام