۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱

خودروی هوشمند گوگل تصادف کرد

ایتنا - باز هم خودرو خودران گول تصادفی دیگر را تحمیل شد تا بار دیگر در راه‌اندازی این خودروها در خیابان‌های آمریکا تردید ایجاد شود.
خودروی هوشمند گوگل تصادف کرد


گوگل تایید کرده که یکی از خودروهای خودران تولیدی این شرکت روز جمعه تصادف کرده است، این تصادف در یکی از خیابان‌های مانتین ویوی کالیفرنیا رخ داده که قطب فناوری جهان است.


به گزارش ایتنا از فارس، علت این تصادف عبور یک خودروی دیگر از چراغ قرمز و برخورد با خودروی گوگل از سمت مقابل راننده بوده است.

تصادف مذکور در ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه به وقت محلی رخ داده و منجر به جراحت یا فوت رانندگان نشده است. عکس‌هایی که از بعد از تصادف از خودروی گوگل گرفته شده نشان‌دهنده آسیب دیدن بدنه آن به میزان قابل ملاحظه‌ای است.

در زمان وقوع تصادف یکی از کارکنان گوگل در خودروی این شرکت حضور داشته، اما به وی آسیبی نرسیده است. گوگل ضمن تایید تصادف شرایط را تحت کنترل اعلام کرده و افزوده که این خودرو در زمان برخورد با خودروی دیگر در حال رانندگی خودکار بوده است.

پیش از این چند مورد تصادف دیگر هم برای خودروهای خودران گوگل رخ داده بود. این در حالی است که دولت اوباما در حال بررسی قوانین ایمنی تردد خودروهای خودران در خیابان‌ها و جاده‌های این کشور است.
کد مطلب: 45583
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام