۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲
کمی مانده به برگزاری همایش اعلام شد

کاهش تعداد مقالات همایش بین‌المللی مخابرات در هشتمین دوره برگزاری

ایتنا - هشتمین دوره همایش بین‌المللی مخابرات دارای ۲۴ محور پژوهشی در زمینه مخابرات از جمله مخابرات نوری، مخابرات ماهواره‌ای، مخابرات سبز، بیگ‌دیتا و محاسبات سریع است.
کاهش تعداد مقالات همایش بین‌المللی مخابرات در هشتمین دوره برگزاری


مسئول کمیته علمی همایش بین‌المللی مخابرات، گفت: علی‌رغم اینکه در هشتمین دوره برگزاری این همایش تولید مقالات دریافت‌شده نسبت به دوره قبل کاهش یافته است، اما به گفته داوران کیفیت مقالات افزایش یافته است.


به گزارش ایتنا از فارس، محمود کمره‌ای مسئول کمیته علمی هشتمین همایش بین‌المللی مخابرات که توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، گفت: در این دوره ۴۱۰ مقاله دریافت شده که نسبت به دوره قبل که ۶۱۳ مقاله دریافت شده بود تعداد مقالات کاهش یافته است.

وی گفت: اما بنا بر نظر داوران همایش علی‌رغم کاهش کمی تعداد مقالات کیفیت مقالات بالا بوده است.

کمره‌ای اظهار داشت: از ۴۱۰ مقاله دریافت شده ۴۰ درصد مقالات پذیرفته شده‌اند که از نظر تعداد مقالات پذیرفته شده تغییری نسبت به دوره قبل ایجاد نشده است.

مسئول کمیته علمی با بیان اینکه هشتمین دوره سمپوزیوم دو ساله مخابرات ۶ و ۷ مهر ماه در تهران برگزار می‌شود، گفت: این همایش دارای ۲۴ محور پژوهشی در زمینه مخابرات از جمله مخابرات نوری، مخابرات ماهواره‌ای، مخابرات سبز، بیگ‌دیتا و محاسبات سریع است.

به گفته وی، مقالاتی از ۹ کشور شامل ایران، مالزی، ایتالیا، آمریکا، کانادا، قزاقستان، سنگاپور، ایرلند و ‌آلمان به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

کمره‌ای گفت: همچنین سخنرانانی از ۶ کشور از جمله ایران، آلمان، انگلیس، کانادا، نروژ و هند در این همایش آخرین دستاوردهای حوزه مخابرات را ارائه خواهند کرد.
کد مطلب: 45558
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام