۰
plusresetminus
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹

رقیب اوبر در سنگاپور وارد تجارت تاکسی‌های خودران شد

ایتنا - ماه گذشته سرویس آزمایشی تاکسی‌های خودران nuTonomy را در یکی از نطق تجاری سنگاپور به شعاع ۲.۵ مایل مربع با استفاده از گوشی هوشمند، اپ مخصوص و مکان‌های مخصوص تعریف‌شده راه انداخت.
رقیب اوبر در سنگاپور وارد تجارت تاکسی‌های خودران شد


با اعلام مشارکت جدید در صنعت خودروهای خودران در سنگاپور، به‌زودی شاهد توسعه فناوری تاکسی‌های خودران در این کشورخواهیم بود.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، توسعه‌دهنده نرم‌افزاری خودروهای خودران موسوم به nuTonomy ماه گذشته سرویس آزمایشی تاکسی‌های خودران را در منطقه تجاری One-North به شعاع ۲.۵ مایل مربع با استفاده از گوشی هوشمند، اپ مخصوص و مکان‌های مخصوص تعریف‌شده برای پیاده و سوار کردن مسافران راه انداخت.

در بیانیه روز جمعه این کمپانی خبر امضای موافقتنامه جدید با تاکسی آنلاین Grab (رقیب اوبر در جنوب شرق آسیا) آمده است تا شراکت در امر تاکسی‌های خودران فراهم شود.
قرار است چگونگی رزرو تاکسی و تعامل با خودروهای خودران در این مشارکت با فناوری نقشه‌یابی Grab بازتعریف شود.

بدین ترتیب، کاربران از طریق اپ موبایلی Grab و کلیک روی آیکون ربات خودرو، سرویس تاکسی خودران nuTonomy را برای ناحیه One-North و اطراف کرایه می‌کنند.
در این مرحله نیز استفاده از این تاکسی‌ها رایگان بوده و مهندسان برای پشتیبانی فنی در هرلحظه آماده و سر صحنه خواهند بود.

درمجموع دو ماه دیگر این پروژه به‌صورت آزمایشی ادامه می‌باید تا پس از دریافت بازخودرهای مناسب از سوی کاربران، وارد فاز نهایی خود شود.

استارتاپ ۳ ساله سنگاپوری- آمریکایی (ماساچوست) nuTonomy امیدوار است بتواند اولین سیستم موفق تاکسی‌های خودران را در جهان به جلو ببرد و Karl Iagnemma مدیر اجرایی سخن از اجرای کامل طرح از سال ۲۰۱۸ با ۱۰۰ تاکسی خبر داده است.
کد مطلب: 45545
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام