۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷

به نام سامسونگ، به کام آیفون

ایتنا- بدشانسی کمپانی سامسونگ در انفجار و‌ آتش گرفتن گوشی‌های جدیدش، حسابی به نفع اپل تمام شد!
به نام سامسونگ، به کام آیفون


طبق نظر تحلیل‌گران کره جنوبی، فروش اپل برای آیفون ۷ با توجه به فروش اولیه آن که فراتر از انتظارها بوده، می‌تواند تا پایان سال به ۱۰۰ میلیون واحد برسد و یکی از دلایل این موضوع، فراخوان سامسونگ برای جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ به خاطر انفجاری باتری است.


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از تک‌تایمز، یکی از تحلیل‌گران می‌گوید انتظار می‌رود آیفون ۷ تا پایان سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون واحد به فروش برساند که افزایش ۱۷ تا ۲۵ درصدی در مقایسه با انتظار فروش ۸۰ تا ۸۵ میلیون واحد به شمار می‌رود، عددی که پیش از اتفاقات پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷ پیش‌بینی شده بود.

به اعتقاد این تحلیل‌گر، افزایش فروش آیفون ناشی از تغییر نظر مشتریان از سامسونگ به آیفون است که با توجه به فراخوان جهانی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷ به دلیل انفجار باتری‌هایش پیش آمده و مسلما این حادثه‌ای که برای گلکسی نوت ۷ رخ داده، مزیت بزرگی برای اپل و افزایش فروش آیفون به شمار می‌رود.

تقریبا نیمی از دارندگان گلکسی نوت ۷ (حدود ۴۸.۵ درصد) گوشی خود را به آیفون ۷ تغییر خواهند داد، در حالی که ۳۰.۵ درصد با گوشی‌هایی که سامسونگ‌ پیشنهاد تعویضشان را داده ادامه می‌دهند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که آیفون ۷ با محبوبیت گسترده در سفارشات آنلاین در آمریکا و چین به فروشی بالاتر در مقایسه با آیفون 6s برسد. البته دلیل اصلی عملکرد مناسب آیفون ۷ در بازار، علاوه بر فراخوان گلکسی نوت ۷، به پایان رسیدن زمان دو ساله برای دارندگان آیفون ۶ است، زیرا این گوشی هوشمند دقیقا دو سال پیش عرضه شد.
کد مطلب: 45508
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام