کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فناوری واقعیت افزوده در خدمت صنایع مد

3 مهر 1395 ساعت 17:34

ایتنا- به‌تازگی یک سیستم واقعیت افزوده جدید طراحی شده است که می‌توان به کمک آن لباس‌ها را به صورت مجازی بر روی تن انسان ها امتحان کرد.




به‌تازگی یک سیستم واقعیت افزوده جدید طراحی شده است که می‌توان به کمک آن لباسها را به صورت مجازی بر روی تن انسان‌ها امتحان کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، واقعیت افزوده یکی از مهم‌ترین فناوری‌های رو به رشد جهان شناخته می‌شود که البته هنوز برای بسیاری از کاربران ناشناخته باقی‌ مانده است.

توضیح دادن واقعیت افزوده برای یک خانم خانه‌دار ممکن است بسیار دشوار به نظر برسد ولی در حقیقت امر باید گفت که همیشه متخصصان فناوری راهکارهایی ساده برای انجام کارهایی از این‌ دست می‌یابند و در این زمینه نیز علاقه بانوان به لباس‌ها به عنوان ابزار این کار مورد استفاده قرارگرفته است.

 

همه بانوان به خرید و امتحان کردن لباس‌های مختلف علاقه‌مند هستند و اگر بتوانند این کارها را با سرعتی بیشتر انجام بدهند، لذت بیشتری خواهند برد. همین موضوع نیست دستمایه سیستم واقعیت افزوده جدیدی شده است که به‌واسطه یک نرم‌افزار، امکان پوشیدن لباس به صورت مجازی را فراهم می‌سازد.

برای این کار کافی است تا فرد در برابر دوربین قرار بگیرد و نرم‌افزار واقعیت افزوده می‌تواند لباس موردنظر را باکیفیتی بسیار عالی بر روی تن او طراحی کند.

این کار به صورت همزمان بوده و تنها به کمک عکس انجام نمی‌شود. به همین دلیل نیز این سیستم واقعیت افزوده می‌تواند به‌شدت به محبوبیت این فناوری در قشرهایی که هدف اولیه طراحی واقعیت افزوده نبوده‌اند کمک کند.
 


کد مطلب: 45494

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45494/فناوری-واقعیت-افزوده-خدمت-صنایع-مد

ايتنا
  https://www.itna.ir