۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۲

استخدام گسترده متخصصان واقعیت مجازی در اپل

ایتنا - اپل با هدف تولید محصولات واقعیت مجازی، در تابستان امسال دو نفر را از شرکت‌های Oculus VR و Magic Leap جذب کرده است.
استخدام گسترده متخصصان واقعیت مجازی در اپل


تیم کوک مدیر عامل اپل در ماه‌های اخیر علاقه زیادی به استخدام متخصصان واقعیت مجازی نشان داده و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد محصولاتی در همین زمینه را در آینده روانه بازار کند.


به گزارش ایتنا از فارس، اپل در تابستان امسال دو نفر را از شرکت‌های Oculus VR و Magic Leap جذب کرده تا بتواند به این هدف خود جامه عمل بپوشاند.

کارشناسان می‌گویند تداوم این استخدام‌ها نشان می‌دهد اپل به طور مداوم در حال سرمایه گذاری در دو حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. برخی رسانه‌ها از جمله تایمز مالی در هفته‌های گذشته از استخدام صدها نفر در این دو زمینه خبر داده بودند. البته برخی از این استخدام‌های جدید ناشی از خرید شرکت‌های کوچک‌تر توسط اپل است.

به نظر می‌رسد اپل در نهایت قصد ساختن هدست‌های واقعیت مجازی را دارد که از این طریق خدمات واقعیت افزوده به کاربران ارائه خواهد شد.

تیم کوک قبلا هم در مصاحبه‌ای گفته بود به محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده علاقه بیشتری دارد تا محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی. زیرا مورد اول ارزش تجاری بیشتری دارد و با استفاده از آن می‌توان به طور گسترده‌تری با جهان تعامل کرد.
کد مطلب: 45462
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام