۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳

پیروزی مایکروسافت در برابر سیلزفورس و اوراکل

ایتنا - پیش از این، پرسنل فروش اچ‌پی از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیلزفورس و کارکنان بخش پشتیبانی نیز از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان اوراکل استفاده می‌کردند. اما قرار است اچ‌پی برای انجام این قبیل امور، از نرم‌افزار مایکروسافت استفاده کند.
پیروزی مایکروسافت در برابر سیلزفورس و اوراکل


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از techtarget، شرکت اچ‌پی روز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت برای پیشبرد فرایند فروش خود از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مایکروسافت با نام Dynamics CRM استفاده خواهد کرد.

پیش از این، کارمندان فروش و پشتیبانی اچ‌پی برای مدیریت فروش و فرایندهای پس از فروش، به‌ترتیب از نرم‌افزارهای سیلزفورس و اوراکل استفاده می‌کرده‌اند و با این تصمیم جدید، مایکروسافت می‌تواند در برابر دو رقیب اصلی، خود را پیروز قلمداد کند. گفتنی است ارزش مالی این قرارداد هنوز افشا نشده است.

گفته می‌شود قرار است اچ‌پی به‌عنوان بخشی از این قرارداد شش‌ساله، محصول مایکروسافت را به تقریباً ۶ هزار و ۵۰۰ فروشنده و ۲۰ هزار پرسنل پشتیبانی خود عرضه کند. تعداد کل کارکنان اچ‌پی، ۵۰ هزار تن است و همچنین به‌عنوان بخشی از قرارداد تصاحب واحد چاپگرهای سامسونگ، قرار شده است ۶ هزار تن نیز از خارج از ایالات متحده به جمعیت کل این شرکت افزوده گردد.

جان فلاکسمن (مدیر ارشد عملیاتی در اچ‌پی) می‌گوید: «ما مایل هستیم کلان‌داده و تحلیل‌ها را به مرحله اجرا در بیاوریم و بنابراین نیاز داشتیم گروه‌های فروش ما، بتوانند به ساده‌سازی و مدرنیزه کردن امور بپردازند و در این میان، سرعت هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.»

وی می‌گوید پیش از این، پرسنل فروش اچ‌پی از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیلزفورس و نیز کارکنان بخش پشتیبانی نیز از نرم‌افزار اوراکل استفاده می‌کردند. فلاکسمن می‌گوید: «برای ما، خیلی طبیعی بود که همه کارها را تنها به یک شرکت تأمین‌کننده بسپاریم.»


گفتنی است این قرارداد، بعد دیگری به شراکت اچ‌پی – مایکروسافت خواهد افزود. اچ‌پی یک شریک سخت‌افزاری دیرپا برای مایکروسافت است و پی‌سی‌های آن، با ویندوز مایکروسافت عرضه می‌شوند و اغلب پیش از فروش، برنامه‌های آفیس نیز روی آنها نصب شده‌اند و هم‌پوشانی زیادی میان دو شرکت وجود دارد.

همچنین از آنجا که بیشتر شرکای مایکروسافت در حال حاضر Dynamics CRM را اجرا می‌کنند، استفاده اچ‌پی از این محصول می‌تواند به ساده‌سازی همکاری و تبادل اطلاعات، کمک شایانی نماید. فلاکسمن می‌گوید: «ما مشتاق بودیم چنین کاری را انجام دهیم و با وجود این پلتفرم یکپارچه، خواهیم توانست همکاری با مشتریان و شرکای خود را بهبود دهیم و بدین‌ترتیب، تمایز بزرگی در روش انجام کارمان قائل شویم.»

اچ‌پی مدعی است نزدیک به یکصد هزار شریک کاری در سرتاسر جهان دارد.
 
کد مطلب: 45410
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام