۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱

خداحافظی مایکروسافت با گوشی‌های لومیا

ایتنا - گوشی‌های جدید مایکروسافت،موسوم به سرفیس، جای لومیا را در بازار گوشی‌های هوشمند می‌گیرند تا مایکروسافت از رقبایش عقب نماند.
خداحافظی مایکروسافت با گوشی‌های لومیا


به دنبال عدم استقبال مردم از گوشی‌های سری لومیای مایکروسافت، تولید این گوشی‌ها تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶ متوقف می‌شود، تصمیمی که کارشناسان بازار تلفن همراه در انتظار آن بودند.


به گزارش ایتنا از فارس، البته این تصمیم به معنای خداحافظی مایکروسافت از بازار تولید گوشی‌های هوشمند نیست. این شرکت قصد دارد گوشی‌های تازه خود را عنوان سرفیس تولید کند. نامی که یادآور خط تولید موفق تبلت‌های این شرکت به همین نام است.

مایکروسافت با ارائه امکانات متنوع چندرسانه‌ای و استفاده از سخت‌افزارهای قدرتمند در گوشی‌های لومیا نیز نتوانست کاربران را به خرید آنها علاقمند کند و در نهایت به ارائه تخفیف های بی‌سابقه متوسل شد. ولی رقبای این شرکت عملکرد بهتری داشته‌اند و حالا با حذف تدریجی صفحات فروش گوشی‌های لومیا از سایت‌های اینترنتی پیش‌بینی‌ها در مورد پایان تولید گوشی‌های مذکور محقق شده است.

منابع مطلع می‌گویند مایکروسافت در ماه اکتبر با برگزاری نشستی مطبوعاتی ساخت گوشی‌های سرفیس را به طور رسمی اعلام می‌کند و انتظار می‌رود این گوشی‌ها در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود.
کد مطلب: 45383
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام