۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

نگهداری هوشمند از خودرو

ایتنا - اگر زمان کافی برای بردن خودرو خود به نمایندگی یا تعمیرگاه را ندارید، ما به شما اپلیکیشن «ماشین من نگهداری و سرویس پارک خودرو» را پیشنهاد می‌کنیم.
نگهداری هوشمند از خودرو


برخی وسایل خریداری شده، برای اینکه بتوانند بهتر و طولانی‌تر کار کنند نیاز به نگهداری دقیق دارند. برای مثال سالم و سلامت رسیدن به مقصد نیاز به رانندگی خوب دارد و رانندگی خوب بدون خودرو سالم سخت است. بنابراین خودرو شما نیاز به بررسی در زمان‌های مشخص از سوی تعمیرگاه‌های قابل اطمینان دارد تا بتواند درست کار کند.


به گزارش ایتنا از ایران آنلاین، اما همه دارندگان خودرو زمان کافی برای بردن خودرو خود به نمایندگی یا تعمیرگاه را ندارند یا آنقدر مشغله دارند که فراموش می‌کنند ماشین خود را برای سرویس‌های دوره‌ای ببرند. در این شرایط با رعایت نکات خاص و انجام چند کار ساده هم می‌توانید خودتان از سلامت خودرو خود با خبر شوید و همچنین برای بردن ماشین به نمایندگی یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید.

یکی از راه‌های ساده که می‌تواند در نگهداری هرچه بهتر خودرو به شما کمک کند استفاده از اپلیکیشن‌های کمکی مخصوص در این زمینه است. یکی از این اپ‌ها «ماشین من» است. این برنامه یک دستیار هوشمند برای مراقبت از خودرو شماست. «ماشین من» امکانات گوناگونی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. برای مثال زمان تعویض قطعات مختلف و سرویس‌های دوره‌‌ای مانند زمان تعویض لنت ترمز، لاستیک‌ها، تسمه تایم، تسمه دینام، روغن موتور، باتری، مایع خنک‌کننده و... را به شما یادآوری می‌کند یا به شما نسبت به تاریخ انقضای بیمه، گواهینامه و معاینه فنی هشدار می‌دهد.

برای در اختیار داشتن این امکانات بعد از نصب اپ روی گوشی خود و وارد شدن به محیط برنامه، در قدم اول باید اطلاعات مربوط به خودرو خود مانند کیلومتر ثبت شده، تاریخ انقضای بیمه، گواهینامه، تعویض باتری، لاستیک، روغن موتور و... را در جایگاه‌های مشخص شده وارد کنید تا در نهایت این برنامه زمان‌های مورد نیاز برای تعویض یا معاینات فنی لازم را به شما یادآوری کند. این برنامه با نام کامل «ماشین من نگهداری و سرویس پارک خودرو» به صورت رایگان از طریق کافه‌بازار در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

برای دانلود این اپلیکیشن اندرویدی از کافه‌بازار اینجا کلیک کنید.
کد مطلب: 45377
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام