۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲

دستگیری دو هکر جوان اسرائیلی به‌علت کلاهبرداری گسترده از سایت‌های غیراسرائیلی

ایتنا - شبکه vDOS حمله به سرویس‌ها و وب‌سایت‌های مختلف را با ایجاد ترافیک اینترنتی از طریق حملات DDoS ممکن می‌کند.
دستگیری دو هکر جوان اسرائیلی به‌علت کلاهبرداری گسترده از سایت‌های غیراسرائیلی


دو جوان صهیونیست به جرم اداره یک شبکه هکری و استفاده از ابزار کلاه‌برداری اینترنتی که هزاران قربانی گرفته است دستگیر شدند.


به گزارش ایتنا از فارس، این دو نفر با هدایت ترافیکی بی‌سابقه به وب‌سایت‌های هدف آنها را از کار می‌انداختند.

این دو متخلف که حدودا ۱۸ ساله هستند شبکه‌ای موسوم به vDOS را هدایت می‌کردند. شبکه یاد‌شده حمله به سرویس‌ها و وب‌سایت‌های مختلف را با ایجاد ترافیک اینترنتی از طریق حملات DDoS (Distributed Denial of Service) ممکن می‌کرد.

vDOS برای افراد عادی و فاقد دانش فنی نیز قابل استفاده بود و این افراد بدین شیوه می‌توانستند حملات DOS را بر ضد سایت‌های هدف اجرا کنند. عوامل این حملات دست به تخلفات گوناگونی زده‌اند که از جمله آنها می‌توان به از کار انداختن سایت‌های بازی، از دسترس کردن سایت‌های گوناگون و باج‌گیری برای بازگرداندن انها به حالت عادی و غیره اشاره کرد.

vDOS عامل موفقیت طیف گسترده‌ای از حملات DOS در سال‌های اخیر بوده و تنها در دو سال اخیر ۶۰۰ هزار دلار درآمد برای طراحان خود به ارمغان آورده است. نکته جالب این است که طراحان صهیونیست vDOS هرگز حاضر نشدند ابزار یادشده را برای حمله به وب‌سایت‌های اسراییلی در اختیار اشخاص ثالث قرار دهند و از این ابزار تنها برای حمله به وب‌سایت‌های غیر اسراییلی استفاده شد.
کد مطلب: 45376
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام