کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی کاربرانی که نوت ۷ خود را پس ندهند برای همیشه از کار می‌افتد

سايت خبری خبر آنلاین , 23 شهريور 1395 ساعت 9:26

ایتنا - متاسفانه آمریکایی‌ها باید زمان بیشتری منتظر باشند تا گوشی‌هایشان تعویض شود!




برنامه جهانی تعویض نوت ۷ سامسونگ ادامه دارد و این کمپانی کره‌ای ازکارافتادن نوت ۷ پس از ۳۰ سپتامبر به‌صورت از راه دور را تکذیب کرد.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، گفته می‌شد غیرفعال کردن گوشی نوت ۷ به‌صورت از راه دور، یکی از راه‌حل‌های جدید سامسونگ برای بازپس‌گیری گوشی‌های معیوب خود به شمار می‌رود و این در حالی است که انفجار باتری فبلت کره‌ای باعث کاهش ۱۴ میلیارد دلاری ارزش سهام این کمپانی در بورس شده و گفته می‌شود برنامه تعویض نیز ۱ میلیارد دلار برای سامسونگ آب می‌خورد.

مقامات کره‌ای به AndroidCentral گفتند هیچ برنامه‌ای برای غیرفعال کردن این گوشی پس از ۳۰ سپتامبر ندارند و اگر قرار باشد که چنین اتفاقی بیفتد، روی وب‌سایت رسمی توضیح داده خواهد شد.

در فرانسه برنامه تعویض از ۱۹ سپتامبر شروع می‌شود و پست رایگان و یک عدد واقعیت مجازی سامسونگ VR نیز به‌عنوان هدیه ضمیمه آن خواهد شد.

در پرتغال دیگر کشور اروپایی تاریخ ۱۹ سپتامبر تعیین‌شده اما آمریکا به‌عنوان بزرگ‌ترین بار سامسونگ باید زمان بیشتری را منتظر شود تا گوشی‌ها تعویض شوند.

به‌هرحال هم سامسونگ و هم مقامات اغلب کشورها در توصیه‌ای اکید از دارندگان نوت ۷ خواسته‌اند تا بلافاصله گوشی خود را خاموش کرده و در برنامه تعویض شرکت کنند.


کد مطلب: 45374

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45374/گوشی-کاربرانی-نوت-۷-خود-ندهند-همیشه-کار-می-افتد

ايتنا
  https://www.itna.ir