۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۰

جادوی ۴ اکتبر گوگل را می‌دانید؟

ایتنا - دو گوشی جدیدی که اچ.تی.سی برای گوگل ساخته است،4 اکتبر با اندروید نوقا عرضه خواهند شد.
جادوی ۴ اکتبر گوگل را می‌دانید؟


کروم کست جدید، دو گوشی جدید با برند پیکسل و واقعیت مجازی Dardream؛ محصولات جدید گوگل هستند که قرار است چهارم اکتبر/۱۳ مهر ۱۳۹۵ رونمایی شوند.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، دو گوشی ۵ و ۵.۵ اینچی به نام‌های فنی مارلین و سیلفیش قرار است به‌جای نام نکسوس، بانام پیکسل و پیکسل ایکس.ال معرفی شوند. این دو گوشی را اچ.تی.سی برای گوگل ساخته‌ و پرداخته است.

این دو گوشی با اندروید ۷.۱ (جدیدترین نسخه نوقا) می‌آیند. سنسور دوربین اصلی از نوع سونی IMX378 و با ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلو نیز از نوع سونی IMX179 با ۸ مگاپیکسل تعریف‌شده است. (سنسور ۱۷۹ در نکسوس ۵ ایکس و ۶ پی استفاده‌شده بود)

قیمت ۳۲ گیگی پیکسل فون ۴۴۹ دلار و ۳۲ گیگی پیکسل ایکس ال نیز ۵۹۹ دلار تعیین‌شده است.

به نظر می‌رسد گوشی‌های پیکسل نوع کوچک‌شده تبلت اندرویدی پیکسل سی با بدنه فلزی باشد که سال گذشته رونمایی شد.

از آنجایی‌ که گوگل پروژه موبایل ماژولار آرا به شرکاء واگذار کرده، نباید انتظار رونمایی داشته باشیم اما کروم کست جدید گوگل با پشتیبانی 4K رونمایی خواهد شد و کروم‌کست‌اولترا یا کروم‌کست‌پلاس نام‌گذاری خواهد شد.

انتظار بعدی از گوگل، رونمایی از Google Home، رقیب اکوی آمازون است که برای اتاق نشیمن یا خواب تعبیه‌شده و با دستورات صوتی کارهای مختلفی را انجام می‌دهد. (مثلاً می‌گوییم لامپ اتاق‌خواب را روشن کن)

نکته قابل‌توجه مهاجرت مهندسان نست/Nest به پروژه Google Home است که به همین خاطر باید انتظار محصولی متفاوت را از گوگل داشته باشیم.

همچنین با توسعه پلتفرم Daydream گوگل برای واقعیت مجازی با محصول Daydream View آشنا خواهیم شد که ۴ اکتبر به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود.







کد مطلب: 45360
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام