کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دراپ باکس و مشکل امنیتی بر روی نرم‌افزار نسخه مک

25 شهريور 1395 ساعت 15:14

ایتنا- به نظر می‌رسد که دراپ باکس قصد دارد تا مشکلات امنیتی خود بر روی دستگاه‌های اپل را به‌سرعت رفع کرده و در همین راستا نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای نرم‌افزار خود بر روی سیستم‌های مک در نظر گرفته است.




به نظر می‌رسد که دراپ باکس قصد دارد تا مشکلات امنیتی خود بر روی دستگاه‌های اپل را به‌سرعت رفع کرده و در همین راستا نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای نرم‌افزار خود بر روی سیستم‌های مک در نظر گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، دراپ باکس به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های انباره اطلاعاتی ابری در سطح عمومی به‌حساب می‌آید ولی به‌تازگی مشکلات امنیتی متعددی در راه مدیریت نرم‌افزار این شرکت برای سیستم‌های مک به وجود آمده است.

نخستین راهکار امنیتی این شرکت برای حفاظت از انباره اطلاعاتی ابری کاربران، مستحکم سازی ساختار تائید هویت کاربران است که موجب می‌شود تا هک کردن کاربران و جعل هویت آنها دشوارتر شود.

 

البته مسئولان دراپ باکس اعلام کرده‌اند که هنوز این میزان دقت به‌اندازه‌ای که آنها انتظار دارند بالا نیست و می‌توان انتظار به‌روزرسانی‌های امنیتی بیشتر برای این نرم‌افزار را داشت.

همچنین مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند که ماجرای رویت رمز عبور کاربران توسط دراپ باکس تنها یک شایعه است و آن‌ها به تعهد خود در زمینه حفظ اسرار کاربران ادامه خواهند داد.

در بیانیه این شرکت این‌گونه درج شده است: «دراپ باکس نیز مانند سایر نرم‌افزارها برای فعال سازی مجوزهای خاص نیاز به تائید هویت کاربر دارد و در این میان سیستم‌های عامل میزبان نرم‌افزار ما ممکن است رمزهای عبور خاصی را از کاربر بخواهند که این رمزها به‌هیچ‌عنوان توسط ما مشاهده و ذخیره‌سازی نخواهند شد.»
 


کد مطلب: 45353

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45353/دراپ-باکس-مشکل-امنیتی-روی-نرم-افزار-نسخه-مک

ايتنا
  https://www.itna.ir