کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت سرانجام از سونی پیشی گرفت

24 شهريور 1395 ساعت 11:03

ایتنا- به نظر می‌رسد که سیاست‌های کاری مایکروسافت در رده کنسول‌های بازی سرانجام موثر واقع شده و با عرضه نسخه جدیدی از کنسول اکس باکس وان شاهد برتری یافتن فروش این کنسول نسبت به رقیب اصلی آن یعنی پلی‌استیشن 4 هستیم.




به نظر می‌رسد که سیاست‌های کاری مایکروسافت در رده کنسول‌های بازی سرانجام موثر واقع شده و با عرضه نسخه جدیدی از کنسول اکس باکس وان شاهد برتری یافتن فروش این کنسول نسبت به رقیب اصلی آن یعنی پلی‌استیشن ۴ هستیم.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، به نظر می‌رسد که عرصه رقابت برای کنسول‌های بازی‌های کامپیوتری وارد مرحله جدیدی شده است و به‌زودی شاهد تغییراتی در این بازار خواهیم بود.

دو شرکت مایکروسافت و سونی با عرضه مدل‌های جدید کنسول‌های نسل جاری خود به سراغ ادامه رقابت رفته‌اند و به نظر می‌رسد که در این زمینه شرکت مایکروسافت موفق‌تر عمل کرده است.

 

آمار به دست آمده از فروش کنسول‌ها در پایان ماه اوت نشان‌دهنده این است که مایکروسافت در این ماه با توجه به عرضه کنسول اکس باکس وان اس توانسته است تا به سطح بالاتری از فروش نسبت به رقیب مستقیم خود دست پیدا کند.

این کنسول که ۴۰ درصد کوچک‌تر از نسخه اصلی اکس باکس وان است ممکن است بتواند آمار فروش کلی این دو شرکت را دستخوش تغییر کند.

شایان ذکر است که متخصصان بازار معتقدند که علت پیشی گرفتن مایکروسافت بر رقیب خود تنها قابلیت‌های کنسول جدید این شرکت نیست بلکه ضعف نسخه جدید پلی‌استیشن ۳ نیز در این زمینه موثر بوده است و به همین دلیل نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت کلی بازار به این زودی دست‌خوش تغییر شود.
 


کد مطلب: 45352

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45352/مایکروسافت-سرانجام-سونی-پیشی-گرفت

ايتنا
  https://www.itna.ir