۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸

رکورد درآمدزایی برای TSMC

ایتنا- شرکت تایوانی TSMC به‌تازگی آمار مالی مربوط به ماه اوت سال جاری را منتشر ساخته است که نشان‌دهنده رشدی خیره‌کننده در درآمدزایی این شرکت است.
رکورد درآمدزایی برای TSMC


شرکت تایوانی TSMC به‌تازگی آمار مالی مربوط به ماه اوت سال جاری را منتشر ساخته است که نشان‌دهنده رشدی خیره‌کننده در درآمدزایی این شرکت است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت TSMC یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تراشه‌های پردازشی در سراسر جهان به‌حساب می‌آید و به‌صورت طبیعی آمار فروش و درآمد این شرکت نشان‌دهنده وضعیت کلی بازار به‌حساب می‌آید.

آخرین آمار مالی منتشر شده از سوی این شرکت نشان‌دهنده این است که این غول تایوانی در طول ماه گذشته میلادی با رکوردی خیره‌کننده در زمینه فروش و درآمد روبرو بوده است.

 

این آمار نشان می‌دهد که درآمد TSMC در طول یک ماه با رشدی ۲۳.۵ درصدی همراه بوده است که این رقم برای این شرکت بسیار راضی‌کننده به نظر می‌رسد.

همچنین آمار مالی این شرکت نشان می‌دهد که TSMC در بازه زمانی یک‌ساله با افزایش ۴۰.۷ درصدی درآمدزایی روبرو بوده است و سود کلی این شرکت به ۳ میلیارد رسیده است.

شایان‌ذکر است که این میزان درامد بالاترین میزان کسب شده در تمامی تاریخ شرکت TSMC به‌حساب می‌آید و به همین جهت مدیران این شرکت از انجام سرمایه‌گذاری‌هایی که چندی پیش بر روی خطوط تولید خود انجام داده بودند بیشترین بهره را برده‌اند.
 
کد مطلب: 45348
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام