۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹

عرضه مدلی تازه از رایانه ارزان قیمت جیبی 99 پوندی

ایتنا- بنیاد Raspberry Pi کیت تازه‌ای از رایانه‌های ارزان قیمت خود را عرضه کرده که Raspberry Pi 3 Model B نام دارد و دارای موشواره اپتیکال و صفحه کلید است.
عرضه مدلی تازه از رایانه ارزان قیمت جیبی 99 پوندی


این رایانه از نظر ظاهری شبیه به رایانه‌های سفیدرنگ اپل است و البته کابل‌های لازم برای اتصال به برق هم همراه با آن عرضه می‌شود. البته همراه با این مجموعه نمایشگر عرضه نمی‌شود و همین مساله عامل پایین آمدن قیمت تمام شده آن است.


به گزارش ایتنا از فارس، علاقمندان می‌توانند با پرداخت ۹۹ پوند این کیت را در انگلیس خریداری کنند. عرضه جهانی این رایانه کوچک و ارزان طی چند هفته آینده آغاز می‌شود. عرضه مدل اولیه این رایانه ارزان قیمت با هدف عرضه در مدارس به منظور آموزش برنامه‌نویسی رخ داده بود.

در چهار سال و نیمی که از عرضه این رایانه‌های کوچک و ساده می‌گذرد بیش از ۱۰ میلیون واحد از آن به فروش رفته و حال شرکت سازنده آن را ارتقا بخشیده تا خریداران را به خرید مدل تازع ترغیب کند. مدل اولیه و بسیارساده این رایانه‌ها به قیمت ۵ دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفته بود.

کیت یاد شده حاوی رایانه Raspberry Pi 3 Model B، ۸ گیگابایت کارت حافظه NOOBS، یک قاب رسمی، منبع تغذیه ۲.۵ آمپری، یک متر کابل HDMI ، موشواره و صفحه کلید است.
کد مطلب: 45314
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام