۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵

آیفون ۷ و آی‌واچ، ضدآب و شگفتی‌ساز

ایتنا- بزرگ‌ترین پیشرفت‌های گوشی آیفون توسط اپل و در توئیت‌هایی که ارسال کرده بود پیش از سخنرانی کوک لو رفت.
آیفون ۷ و آی‌واچ، ضدآب و شگفتی‌ساز


با به سر رسیدن انتظارها برای رونمایی از مدل جدید آیفون و آی‌واچ، آیفون ۷ و نسل دوم ساعت اپل، با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید پا به عرصه گذاشتند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت اپل آیفون ۷ را با دوربین‌هایی با رزولوشن بالا و بدون جک هدفون در رویداد سالانه‌اش آشکار کرد، اگرچه بزرگ‌ترین شگفتی این رویداد استفاده از بازی‌ ۳۰ ساله نینتندو یعنی سوپر ماریو در این گوشی هوشمند است.

 

در حالی که سهام اپل تقریبا تغییری نداشت، سهام نینتدو حدود ۲۹ درصد افزایش یافت و سرمایه‌گذاران امیدوارند سوپر ماریو بازی موبایلی دیگری از این شرکت ژاپنی در کنار بازی معروف پوکمون‌گو شود.

 

بخش زیادی از سخنرانی تیم‌کوک -مدیرعامل اپل- به جزئیات تکنیکی درباره‌ عکاسی، هدفون‌های بی‌سیم، بازی‌های نینتندو و نسخه جدید ساعت اپل با بدنه سرامیکی اختصاص یافت.

 

بزرگ‌ترین پیشرفت‌های گوشی آیفون توسط اپل و در توئیت‌هایی که ارسال کرده بود پیش از سخنرانی کوک لو رفت، اما این شرکت پیام‌ها را حذف کرد.

اپل در دو فصل مالی اخیر خود کاهش فروش را گزارش داده بود که گمانه‌ها و شک و تردید را برای آیفون ۷ افزایش داد.

 

البته بعضی از مصرف‌کنندگان و تحلیل‌گران در انتظار رسیدن سال ۲۰۱۷ و رونمایی از آیفون ۸ هستند، زیرا سال آینده دهمین سالگرد آیفون به حساب می‌آید.

 

اپل فناوری گوشی‌هایش را با قابلیت‌های جدید از دوربین گرفته تا دکمه هوم با قابلیت حسگر ارتقاء داده است.

 

معروف‌ترین شرکت فناوری دنیا اعلام کرده که آیفون ۷ یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی زوم دارد و قیمت آن از ۶۴۹ دلار، مانند قیمت نمونه قبلی خود 6S، آغاز می‌شود، در حالی که نسخه آیفون ۷ پلاس از ۷۶۹ دلار آغاز شده و از دو دوربین با لنز تله‌فوتو و زوم برخوردار است.

 

اپل همان‌طور که انتظار می‌رفت همچنین جک هدفون را از هر دو نسخه جدید خود حذف کرده است و هدفون‌های جدیدی که این شرکت فراهم کرده، از همان پورت شارژ استفاده می‌کنند که با بسیاری از هدفون‌های بدون آداپتور دیگر سازگار نیست.

 

این گوشی‌ها همچنین با هدفون‌های بی‌سیم جدید اپل که ایرپاد (AirPod) نامیده می‌شود کار می‌کند و این ایرپادها در اواخر اکتبر با قیمت ۱۵۹ دلار در دسترس عموم خواهند بود.

 

اپل حذف جک هدفون را آغازی برای حرکت به سمت آینده بی‌سیم در نظر گرفته و همچنین خلاص شدن از این جک هدفون فضا را برای بلندگوهای استریو افزایش داده است.

 

این گوشی‌های جدید فروش خود را در بازارهای بزرگ شامل آمریکا و چین از ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریورماه) آغاز می‌کند.

 

اپل همچنین اعلام کرده نسل دوم ساعت‌هایش با قابلیت ضد آب از تاریخ ۱۶ سپتامبر در ۲۵ کشور در دسترس خواهد بود.

 
کد مطلب: 45296
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام