کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Skype Teams، رقیب جدیدی برای Slack

21 شهريور 1395 ساعت 17:13

ایتنا – اسکایپ‌تیمز ممکن است در ابتدا برای مشترکان آفیس ۳۵۶ راه‌اندازی شود و سپس روی وب، وسایل ویندوزی، اندرویدی و iOS در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد.




یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید اگر نمی‌توانید دشمن‌تان را از بین ببرید، به او بپیوندید.
گزارش‌ها حاکی است مایکروسافت در حال آماده‌سازی یک ابزار مشارکتی مبتنی بر اسکایپ با نام Skype Teams است تا با برنامه Slack به مبارزه برخیزد.


به گزارش رایورز به نقل از پی‌سی‌مگ، با اینکه مایکروسافت در چند ماه گذشته مایل بود اسلک را با بهای ۸ میلیارد دلار تصاحب کند، اما ساتیا نادلا (مدیرعامل مایکروسافت) و بیل گیتس از انجام این کار ناراضی و نامتقاعد بودند. در عوض، گیتس پیشنهاد داد شرکت وی، برخی از ویژگی‌های اسلک را در اسکایپ قرار دهد.

به‌نظر می‌رسد که غول فناوری، درست سرگرم انجام همین کار باشد. این برنامه جدید که Skype Team نام دارد، ممکن است برای کاربران اسلک، آشنا به‌نظر برسد؛ چرا که دارای کانال‌های مشابه، پیام‌های مستقیم و نیز یکپارچه‌سازی با بات‌ها است. اما مایکروسافت امیدوار است بتواند با معرفی مکالمات تو در تو (که اسلک فاقد آن است)، در این رقابت مزیتی برای خودش کسب کند.

همچنین، گروه کاربران مایکروسافت (MSPoweruser) می‌گوید این برنامه یک مجموعه شامل ایموجی، گیف و میم، و نیز یک نوار کناری برای ناوبری برنامه نیز خواهد داشت.


گروه کاربران مایکروسافت می‌گوید این برنامه ویژگی‌های اصلی اسکایپ همچون تماس‌های ویدیویی، زمان‌بندی جلسات آنلاین، به‌اشتراک‌گذاری فایل و همچنین یکپارچه‌سازی با آفیس ۳۶۵ و وان‌درایو را دارا خواهد بود. این گروه همچنین می‌گوید که اسکایپ‌تیمز ممکن است در ابتدا برای مشترکان آفیس ۳۵۶ راه‌اندازی شود و سپس روی وب، وسایل ویندوزی، اندرویدی و iOS در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد.

گفته می‌شود این ابزار در حال حاضر، در مراحل آزمایش‌های اولیه خود به‌سر می‌برد؛ هرچند که تا به‌حال سخنگویان مایکروسافت از ارائه نظر در این خصوص خودداری کرده‌اند.
 


کد مطلب: 45277

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45277/skype-teams-رقیب-جدیدی-slack

ايتنا
  https://www.itna.ir