۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸
بزرگترین فراخوان تلفن همراه دنیا

ورود نوت ۷ به آمریکا ممنوع شد

ایتنا- رقیب اپل، این‌روزها با بدنامی و رسوایی بزرگی دست به گریبان است؛ آتش گرفتن گلکسی نوت 7 که با تبلیغات روانه بازار شده بود!
ورود نوت ۷ به آمریکا ممنوع شد


آتش گرفتن نوت ۷ بزرگترین فراخوان تلفن همراه در دنیا را رقم زد.

به گزارش ایتنا از مهر، به نقل از ساینس الرت، تلفن همراه نوت ۷ سامسونگ به عنوان پرچم دار جدید این شرکت نیامده آتش گرفت تا این شرکت کره‌ای وارد یکی از چالشی‌ترین دوران‌های خود شود.

سامسونگ دستور توقف فروش و بازگردانده شدن حدود ۲.۵ میلیون نوت ۷ از سراسر جهان را صادر کرده است. طی روزهای گذشته تصاویر زیادی در دنیای مجازی منتشر شده که نشان می دهد چندین نوت ۷ سامسونگ به دلیل نقص در باتری لیتیومی آنچنان داغ شده و حتی آتش می‌گیرند.

در همین حال گفته می شود که سازمان هوانوردی فدرال آمریکا نیز به دنبال وضع محدودیتهایی است که بر اساس آن مسافرانی که وارد خاک آمریکا می‌شوند نمی توانند تلفن همراه نوت ۷ همراه داشته باشند.

از سوی دیگر سامسونگ کشتی‌های حامل این مدل بحث‌برانگیز را متوقف کرده و فعلا انتقال آنها به سراسر جهان را به تعویق انداخته است.

تاکنون حداقل ۳۵ تلفن همراه مدل نوت ۷ آتش گرفته یا منفجر شده‌اند. این درحالی است که تا ساعاتی دیگر اپل از تازه‌ترین محصولات خود از جمله آیفون ۷ رونمایی خواهد کرد و این قطعا ضربه بزرگی بر سامسونگ به عنوان رقیب سال‌های اخیر اپل ارزیابی می‌شود.

سامسونگ اعلام کرده که بررسی‌های دقیقی را درخصوص این نقص عجیب آغاز کرده است.

این شرکت کره‌ای برآورد کرده تا کنون یک میلیون دستگاه از این مدل را به فروش رسانده و حالا بسیاری از دارندگان این محصول نمی دانند که با خرید تازه خود چه کنند.
کد مطلب: 45267
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام