۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲

عرضه نسل هفتم پردازنده‌های ای.ام.دی برای رایانه‌های شخصی

ایتنا - پردازنده‌های نسل هفت ای.ام.دی با نامو ای.ام 4 با مزایایی مانند نمایش روان ویدئوهای فوق دقیق 4K با فرمت‌های H.264 و H.265 روانه بازار شد.
عرضه نسل هفتم پردازنده‌های ای.ام.دی برای رایانه‌های شخصی


شرکت ای.ام.دی نسل هفتم پردازنده خود موسوم به AM4 را برای استفاده در رایانه‌های شخصی را روانه بازار کرده که از USB 3.1 و درایوهای NVMe پشتیبانی می‌کنند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از انگجت، نمایش روان ویدئوهای فوق دقیق 4K با فرمت‌های H.264 و H.265 از جمله مزایای مهم استفاده از پردازنده مذکور است.

عرضه پردازنده جدید ای.ام.دی برای رایانه‌های شخصی در شرایطی صورت می‌گیرد که اینتل با هدف ارتقای سهم خود در بازار لپ‌تاپ تراشه‌های جدیدی در این حوزه عرضه کرده است.

پردازنده‌های جدید ای.ام.دی از نوع ۳۵ و ۶۵ وات هستند، ولی ای.ام.دی مدعی است که سرعت عمل این پردازنده‌ها در حد پردازنده‌های ۹۰ واتی است، به گونه‌ای که آنها می‌توانند با برخی محصولات اینتل مانند Core i5-6500 به خوبی رقابت کنند.

سازگاری کامل با DirectX 12 مایکروسافت و امکان پخش فیلم های سینمایی Ultra HD هم بر جاذبه پردازنده‌های جدید ای.ام.دی افزوده است.

قرار است این پردازنده‌ها در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ بر روی رایانه‌های شخصی ساخت اچ.پی و لنوو نصب شوند. افزایش ۲۰ درصدی سرعت رایانه‌ها و ارتقای ۱۲ درصدی کارآیی باتری‌ها از جمله مزایای استفاده از تراشه‌های یادشده اعلام شده است.
کد مطلب: 45246
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام