۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۴

رونمایی از بسته‌های حمایتی وزارت ارتباطات از توسعه شبکه‌های اجتماعی بومی

ایتنا - رونمایی از بسته‌های حمایتی وزارت ارتباطات وزیر ارتباطات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، انجام خواهد شد.
رونمایی از بسته‌های حمایتی وزارت ارتباطات از توسعه شبکه‌های اجتماعی بومی


بسته‌های حمایتی وزارت ارتباطات برای شبکه‌های اجتماعی برای تمامی ذی‌نفعان این حوزه فردا با حضور وزیر ارتباطات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، رونمایی خواهد شد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی یکی از حوزه‌هایی است که به عنوان یک رسانه، بستر پیشرفته‌ای را برای تبادل داده‌ها و ارتباط میان افراد فراهم کرده است.

همچنین توجه به جنبه‌های حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت این نوع از سامانه‌ها یکی از موضوعات مهمی است که باید در کنار توسعه‌های فنی و قانونی حوزه شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

در همین راستا نیز، علاوه بر تسهیلات فنی، آگاهی‌های امنیتی و تامین ابزارهای صیانت از حقوق کاربران در شبکه‌های اجتماعی داخلی که می‌تواند یکی از زمینه‌های از بین بردن تهدیدات ناشی از حضور شبکه‌های اجتماعی خارجی باشد، مورد توجه و اهتمام دولت است؛ به همین منظور همایش حمایت از توسعه شبکه‌های اجتماعی بومی طی دو روز برگزار می‌شود و علاوه بر سخنرانی‌های عملی، کارگاه‌های تخصصی برای فعالان در این حوزه نیز برپا خواهد شد.

در این همایش بسته‌های آگاهی‌رسان در جهت چگونگی حفظ حریم خصوصی در بستر شبکه‌های اجتماعی و توصیه‌های مفید در این حوزه آماده شده است که صبح فردا در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
کد مطلب: 45221
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
این همه پول رو دارید دور میریزید. مردم اعتمادی به شبکه های بومی تحت کنترل حضرات ندارند. میدونند علت این همه اصرار برای ایجاد شبکه های بومی چیه.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام