کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی از بسته‌های حمایتی وزارت ارتباطات از توسعه شبکه‌های اجتماعی بومی

خبرگزاری ايسنا , 15 شهريور 1395 ساعت 13:34

ایتنا - رونمایی از بسته‌های حمایتی وزارت ارتباطات وزیر ارتباطات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، انجام خواهد شد.




بسته‌های حمایتی وزارت ارتباطات برای شبکه‌های اجتماعی برای تمامی ذی‌نفعان این حوزه فردا با حضور وزیر ارتباطات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، رونمایی خواهد شد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی یکی از حوزه‌هایی است که به عنوان یک رسانه، بستر پیشرفته‌ای را برای تبادل داده‌ها و ارتباط میان افراد فراهم کرده است.

همچنین توجه به جنبه‌های حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت این نوع از سامانه‌ها یکی از موضوعات مهمی است که باید در کنار توسعه‌های فنی و قانونی حوزه شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

در همین راستا نیز، علاوه بر تسهیلات فنی، آگاهی‌های امنیتی و تامین ابزارهای صیانت از حقوق کاربران در شبکه‌های اجتماعی داخلی که می‌تواند یکی از زمینه‌های از بین بردن تهدیدات ناشی از حضور شبکه‌های اجتماعی خارجی باشد، مورد توجه و اهتمام دولت است؛ به همین منظور همایش حمایت از توسعه شبکه‌های اجتماعی بومی طی دو روز برگزار می‌شود و علاوه بر سخنرانی‌های عملی، کارگاه‌های تخصصی برای فعالان در این حوزه نیز برپا خواهد شد.

در این همایش بسته‌های آگاهی‌رسان در جهت چگونگی حفظ حریم خصوصی در بستر شبکه‌های اجتماعی و توصیه‌های مفید در این حوزه آماده شده است که صبح فردا در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.


کد مطلب: 45221

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45221/رونمایی-بسته-های-حمایتی-وزارت-ارتباطات-توسعه-شبکه-های-اجتماعی-بومی

ايتنا
  https://www.itna.ir