کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه اولین لپ‌تاپ منحنی برای گیمرهای حرفه‌ای

خبرگزاری فارس , 13 شهريور 1395 ساعت 14:31

ایتنا- لپ‌تاپ Predator 21 X با توجه به شیوه خاص طراحی صفحه کلید متفاوتی دارد و نحوه جاگیری اجزای مختلف در آن متفاوت از دیگر لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌هاست.




شرکت ایسر یک لپ‌تاپ ۷.۷ کیلوگرمی عرضه کرده که دارای نمایشگری ۲۱ اینچی و با صفحه دارای انحناست. دقت این نمایشگر منحصر به فرد ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ است.


به گزارش ایتنا از فارس‌، لپ‌تاپ مذکور دارای دو منبع تغذیه و پنج فن خنک کننده است. تعداد پورت‌های مختلف این لپ‌تاپ هم به ۲۱ مورد می‌رسد که در نوع خود جالب توجه است. gaming pad این لپ‌تاپ هم به گونه‌ای طراحی شده که جزیی‌ترین حرکات دست کاربران را به درستی به نمایشگر منتقل کند.

لپ‌تاپ Predator 21 X با توجه به شیوه خاص طراحی صفحه کلید متفاوتی دارد و نحوه جاگیری اجزای مختلف در آن متفاوت از دیگر لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌هاست.

Tobii قابلیت جالب دیگر این لپ‌تاپ است که با ردگیری حرکات چشم انسان اجرای بازی‌های ویدئویی پیچیده را راحتتر می‌کند. بلندگوهای این لپ‌تاپ هم از نوع Dolby SoundPound هستند.

پردازنده‌های نسل هفتم اینتل، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1080 ، حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و چهار حافظه از نوع هارددیسک با ظرفیت‌های متنوع برای لپ‌تاپ یاد شده پیش‌بینی شده است. قیمت این لپ‌تاپ احتمالا بیش از ۵ هزار دلار خواهد بود.


کد مطلب: 45163

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45163/عرضه-اولین-لپ-تاپ-منحنی-گیمرهای-حرفه-ای

ايتنا
  https://www.itna.ir