کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایسر فعالیت در بازار سامانه‌های ابری را توسعه می‌دهد

14 شهريور 1395 ساعت 11:34

ایتنا- شرکت ایسر برای توسعه خدمات خود در سامانه‌های خدمات ابری به سراغ سرمایه‌گذاری بر روی استارت‌آپ‌های فعال در این رده از خدمات رفته است.




شرکت ایسر برای توسعه خدمات خود در سامانه‌های خدمات ابری به سراغ سرمایه‌گذاری بر روی استارت‌آپ‌های فعال در این رده از خدمات رفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت‌های مختلفی در بازار خدمات ابری محور فعال هستند و در این میان شرکت‌هایی مانند ایسر به دنبال بهبود خدمات خود هستند.

در همین راستا نیز این شرکت به سراغ سرمایه‌گذاری بر روی دو شرکت استارت‌آپ رفته است که هر دوی این شرکت‌ها پروژه‌های هیجان‌انگیزی در رده خدمات ابری در اختیار دارند.

 

نخستین شرکت، Pawbo نام دارد که محصول اصلی آنها دوربین‌های وای‌فای ویژه‌ای برای کنترل حیوانات خانگی در شرایط عدم حضور صاحب آنها در خانه است.

دیگر شرکت یادشده نیز در زمینه خدمات پارکینگ‌های هوشمند فعالیت دارد. به‌این‌ترتیب می‌توان گفت که دامنه خدمات ابری ایسر به‌زودی با جهشی چشمگیر روبرو خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که ایسر در نمایشگاه IFA سال جاری از این خدمات ویژه رونمایی کرده و رده‌های جدید خدمات ابری محور خود را در این نمایشگاه به جهانیان عرضه کند.
 


کد مطلب: 45129

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45129/ایسر-فعالیت-بازار-سامانه-های-ابری-توسعه-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir