۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷

پیامدهای ادغام شرکت‌های Dell و EMC

ایتنا – با توجه به اینکه در حال حاضر، بخش‌های خرید در دپارتمان‌های فناوری اطلاعات سازمان‌ها در صدد صرف هزینه بیشتر و بهره‌گیری از فناوری‌های بهتر هستند، انتظار می‌رود این ادغام از پتانسیل لازم برای فراهم ساختن منابع جدیدی از درآمد برای شرکت‌های دل و وی‌ام‌ویر برخوردار باشد.
پیامدهای ادغام شرکت‌های Dell و EMC


همزمان با نهایی شدن قرارداد خرید شرکت EMC توسط شرکت Dell، مدیرعامل شرکت VMWare در مورد فواید این معامله برای وی‌ام‌ویر و مشتریانش سخن می‌گوید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از computerweekly، آقای پت گلسینگر (مدیرعامل شرکت VMWare) مشتریان این شرکت را از آینده ادغام Dell-EMC مطمئن ساخته و گفته است که پس از انعقاد این قرارداد که سر و صدای زیادی هم بر پا کرده، آینده‌ای روشن و درخشان در پیش رو می‌بیند. گفتنی است وی‌ام‌ویر یکی از شرکت‌های زیرمجموعه EMC است.

هفته گذشته و در طی یک جلسه پرسش و پاسخ که در حاشیه همایش این شرکت با نام VMWorld در شهر لاس‌وگاس در ایالات متحده برگزار شده بود، مایکل دل(مدیر عامل شرکت دل) از آقای گلسینگر خواست تا روی صحنه به وی بپیوندد و به بحث پیرامون فواید حاصل از تصاحب EMC توسط شرکت دل بپردازند و در مورد فرصت‌های جدیدی که برای فروش محصولات ایجاد می‌شود و نیز امکان گسترش دسترسی جغرافیایی به صحبت بنشینند.

پس از اتمام این تصاحب، شرکت EMC تحت عنوان جدید Dell Technologies به معامله با مشتریان خواهد پرداخت و آقای گلسینگر می‌گوید بنابر برآوردهای وی‌ام‌ویر، این ادغام سرانجام نزدیک به یک میلیارد دلار به ارزش دارایی‌های مجموعه اضافه نماید. او اظهار می‌دارد؛ «در حال حاضر، ما یک شرکت نرم‌افزاری ۷ میلیارد دلاری هستیم و خوشحالیم که تصاحب مادرشرکت EMC توسط دل، به کمک خواهد کرد تا حضور بیشتری در بازار داشته باشیم.»


با توجه به اینکه در حال حاضر، بخش‌های خرید در دپارتمان‌های فناوری اطلاعات سازمان‌ها در صدد صرف هزینه بیشتر و بهره‌گیری از فناوری‌های بهتر هستند، انتظار می‌رود این ادغام از پتانسیل لازم برای فراهم ساختن منابع جدیدی از درآمد برای شرکت‌های دل و وی‌ام‌ویر برخوردار باشد. آقای گلسینگر می‌گوید: «با توجه به تخصیص بودجه‌های فزاینده سازمان‌ها در زمینه فناوری اطلاعات، این ادغام می‌تواند نویدبخش خرید و صرف هزینه‌های بیشتر شود و این خیلی عالی است.»

او می‌افزاید: «یکی از اهداف اصلی مدنظر EMC از این ادغام، این بود که چگونه به مدیران ارشد اطلاعاتی و مأموران خرید فناوری اطلاعات که به‌طور سنتی به آنها محصولات و خدمات خود را می‌فروختیم، کمک کنیم با رهبران و پیشتازان تجاری که ارتباط برقرار کنند.»

گفته می‌شود قسمتی از مجموع یک میلیارد دلار مورد پیش‌بینی، از طریق ابتکارهای «نوآورانه مشترک» و راه‌اندازه محصولات جدید تأمین خواهد شد.
 
کد مطلب: 45118
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام