کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان فضایی ایران تاکید کرد:

لزوم درآمدزایی از فضاهای اینترنتی و تلگرام

خبرگزاری ايسنا , 7 شهريور 1395 ساعت 13:04

ایتنا- در گسترش پهنای اینترنت و رفع شکاف دیجیتالی، دولت در حال تلاش بوده تا مردم از امکانات دیجیتالی به نحوی مطلوب‌تر بهره بگیرند.




رئیس سازمان فضایی ایران تأکید کرد باید از فضاهای اینترنتی نظیر تلگرام برای درآمدزایی استفاده شود.


به گزارش ایتنا از مهر، محسن بهرامی صبح شنبه در جلسه شورای اداری تنکابن گفت: در دولت تدبیر و امید چند مشخصه برای شعار تدبیر و امید وجود دارد و اینکه باید در مقابل مشکلات تدبیر داشته باشیم.

وی افزود: توانمندی‌های بسیاری در بین مردم وجود دارد و دولت نیز با شعار حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی به دنبال تقویت این توانمندی‌هاست.

بهرامی اضافه کرد: دولت در بخش‌های مختلف این ظرفیت‌ها مانند بهداشت و امنیت اقدامات خوبی انجام داده ولی باید طوری برنامه‌ریزی شود تا این سرمایه‌گذاری‌ها پایدار شود.

وی ادامه داد: در گسترش پهنای اینترنت و رفع شکاف دیجیتالی، دولت در حال تلاش بوده تا مردم از امکانات دیجیتالی به نحوی مطلوب‌تر بهره بگیرند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به جوانان مستعد منطقه گفت: مدیران و شوراها سعی کنند تا جوانان را به سمت درآمدزایی از فضاهای اینترنتی سوق دهند زیرا اکنون بسیاری از افراد از برنامه‌هایی چون تلگرام و ... به نحو مثبت با فروش اجناس خود درآمدزایی می‌کنند..

وی افزود: باوجوداینکه در شمال کشور آب زیاد است اما من یک مرکز تحقیقات آب ندیدم و این دست از مسائل بیانگر آن است که باید نگاه مدیران نسبت به داشته‌هایشان برای کارآفرینی با نگاه نو و جدید تغییر کند..


کد مطلب: 45027

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45027/لزوم-درآمدزایی-فضاهای-اینترنتی-تلگرام

ايتنا
  https://www.itna.ir