ایتنا – سیلزفورس بهزودی از یک محصول هوش مصنوعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان با نام انیشتین پردهبرداری خواهد کرد.
انیشتین به کمک سیلزفورس میآید
7 شهريور 1395 ساعت 14:24
ایتنا – سیلزفورس بهزودی از یک محصول هوش مصنوعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان با نام انیشتین پردهبرداری خواهد کرد.
سیلزفورس بهزودی از یک محصول هوش مصنوعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان با نام انیشتین پردهبرداری خواهد کرد.
به گزارش ایتنا از رایورز نشریه فوربز در شماره ماه سپتامبر(شهریور) خود، با نامیدن مارک بنیوف (مدیرعامل سیلزفورس) بهعنوان «برترین نوآور دهه حاضر میلادی»، خبر داد که این شرکت بهزودی از یک محصول جدید در زمینه هوش مصنوعی پردهبرداری خواهد کرد. گفته میشود این محصول به سیستم عصبی سیلزفورس تبدیل خواهد شد؛ بهطوری که قابلیت انجام هر آنچه را که سیلزفورس انجام میدهد، خواهد داشت.
این محصول جدید که «انیشتین» نام دارد، قرار است در همایش سالیانه سیلزفورس که هر سال در ماه اکتبر (مهر) و در شهر سانفرانسیسکو واقع در ایالات متحده برگزار میشود، معرفی گردد. آقای بنیوف در این مورد میگوید: «اگر این محصول بزرگترین گام بعدی نباشد، دیگر من نمیدانم که چه چیزی گام بزرگ بعدی خواهد بود.»
گفتنی است نشریه فوربز برای شش سال متوالی، شرکت سیلزفورس را در فهرست سالیانه خود در کنار «نوآورترین شرکتهای جهان» قرار داده است. امسال هم مثل سال قبل، سیلزفورس درست پس از شرکت تسلاموتورز، در جایگاه دوم دیده میشود.
پس از آنکه هفته گذشته نام نوآوران در نشریه فوربز منتشر شد، آقای بنیوف در یک توییت اعلام کرد: «انیشتین نخستین پلتفرم هوش مصنوعی جامع در بخش مدیریت ارتباط با مشتریان خواهد بود.» این محصول که برای تقویت فروش، بازاریابی و دیگر عرصههای سیلزفورس طراحی شده، دارای اطلاعات هوشمندانه و پیشنهادهایی مبتنی بر حدس است و آنطور که آقای بنیوف میگوید، رقبای سیلزفورس را «شگفتزده» خواهد نمود.
کد مطلب: 45004
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45004/انیشتین-کمک-سیلزفورس-می-آید