۰
plusresetminus
شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

قابلیت‌هایی جدید برای گوگل درایو

ایتنا- به‌تازگی به‌روزرسانی جدید برای نرم‌افزار گوگل درایو ارائه شده است که دسترسی کاربران به فایل‌های محبوبشان را در دستگاه‌های اندرویدی آسان‌تر خواهد کرد.
قابلیت‌هایی جدید برای گوگل درایو


به‌تازگی به‌روزرسانی جدید برای نرم‌افزار گوگل درایو ارائه شده است که دسترسی کاربران به فایل‌های محبوبشان را در دستگاه‌های اندرویدی آسان‌تر خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، اکنون کاربران با استفاده از این به‌روزرسانی به‌راحتی می‌توانند میانبرهایی از فایل و فولدرهای مورد علاقه خود را به صفحه اصلی دستگاهشان اضافه کنند.

ارائه این قابلیت برای نرم‌افزار یاد شده ممکن است در ابتدا چندان مهم به نظر نرسد اما باید به یاد داشت که استفاده از این میانبرها می‌تواند زمان بسیار زیادی را برای کاربر ذخیره کند زیرا ازاین‌پس نیازی نیست تا برای استفاده از یک فایل خاص نرم‌افزار مربوطه را باز کرد.


 

علاوه بر این به‌روزرسانی جدید یاد شده گزینه‌ای جدید با نام "Upgrade storage" را به منوی خود افزوده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند فضای ذخیره‌سازی خود را افزایش بدهند.

در حالی‌ که این به‌روزرسانی قابلیت‌های کوچک اما بسیار کاربردی را به گوگل درایو می‌افزاید اما خبر بدی را نیز برای کاربران نسخه‌های قدیمی اندروید به همراه داشته است.

کاربران نسخه ۴.۰ سیستم عامل اندروید یا همان بستنی حصیری، به‌روزرسانی یاد شده را به‌عنوان آخرین به‌روزرسانی ارائه شده برای گوگل درایو خود دریافت خواهند کرد و ازاین‌پس دیگر به‌روزرسانی جدیدی برای آنها ارائه نخواهد شد.
 
کد مطلب: 44983
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام