کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهره‌برداری هگزاگون از اینترنت اشیاء سیلزفورس

2 شهريور 1395 ساعت 13:58

ایتنا - گفته می‌شود به خاطر هیاهوی بسیار زیادی که در ابتدا پیرامون فناوری اینترنت اشیاء وجود داشت، هگزاگون رویکرد محتاطانه‌ای در خصوص آن در پیش گرفت.




هگزاگون (سازنده روبات‌ها و اجزای آنها) برای تعامل بهتر روبات‌های خود با عوامل محیطی، از ابر اینترنت اشیاء سلزفورس استفاده می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از computerweekly، هنگامی که سیلزفورس در سپتامبر (شهریور) ۲۰۱۵ از اینترنت اشیاء خود با نام IoT Cloud پرده‌برداری کرد و از مشتریان خواست آن را آزمایش کنند، شرکت هگزاگون از این موقعیت کمال بهره‌برداری را کرد.

شهرت شرکت هگزاگون به‌خاطر طراحی حسگرها و نرم‌افزارهایی است که در سفینه‌های فضایی و روبات‌های صنعتی کاربرد دارند. گفتنی است برخی از بخش‌های صنعتی در ایالات متحده همچون ساخت و ساز، هوافضا، خودرو و مهندسی پزشکی برای حصول اطمینان از کارکرد صحیح قطعات خود، به محصولات این شرکت اتکا دارند و کسب و کار هگزاگون نیز عبارت است از پایش این حسگرها و اینکه کاری کند آنها به بهترین شکل ممکن در اینترنت اشیاء قرار بگیرند و به عملیات خود بپردازند.


گفته می‌شود به خاطر هیاهوی بسیار زیادی که در ابتدا پیرامون فناوری اینترنت اشیاء وجود داشت، هگزاگون رویکرد محتاطانه‌ای در خصوص آن در پیش گرفت.
میلان کوکیک (مدیر توسعه تجاری و نوآوری در هگزاگون) می‌گوید: «البته اکنون می‌دانیم که در پس آن هیاهوی اولیه، حقیقتی نهفته بود. برای شرکت ما، حصول اطمینان از انجام کارهای درست، مهم‌تر از انجام به‌یکباره همه کارهاست. در واقع، ما در ابتدا درنظر گرفتیم که چه چیزی برای ما اهمیت بیشتری دارد.»

گفتنی است هگزاگون پیش از روی آوردن به اینترنت اشیاء، دست به تحقیقات گسترده‌ای در خصوص کاربران زد و به نحوه کارکرد آنها پرداخت. چیزی که این شرکت متوجه شد، آن بود که مسائل محیطی، در میان همه مشتریان شایع است.
آقای کوکیک می‌گوید: «روبات‌های ما معمولاً در برابر تغییرات محیطی بسیار حساس هستند و در محیط‌هایی که به انجام عملیات می‌پردازند، هرچند درجه حرارت مسئله چندان مهمی نیست، اما تغییرات دمایی در طی یک مدت زمان مشخص می‌تواند بر صحت کارکرد آنها تأثیرگذار باشد. آنها همچنین در برابر ارتعاشات هم حساس هستند و اگر کسی با آنها تصادم داشته باشد، ما باید علت آن برخورد را بدانیم چرا که ممکن است روبات‌ها از درون دچار آسیب شده باشند.»
 


کد مطلب: 44946

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44946/بهره-برداری-هگزاگون-اینترنت-اشیاء-سیلزفورس

ايتنا
  https://www.itna.ir