۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲
مدیرعامل رایتل خبر داد:

۳۰ شهر کشور تا پایان سال جاری به نسل چهارم اینترنت مجهز می‌شوند

ایتنا- مدیرعامل رایتل تاکید کرد: اینترنت نسل سوم و چهارم با یک تعرفه ارائه می‌شود و تغییری در هزینه‌های آن وجود نخواهد داشت.
۳۰ شهر کشور تا پایان سال جاری به نسل چهارم اینترنت مجهز می‌شوند


مدیرعامل رایتل گفت: تا پایان سال جاری ۳۰ شهر کشور از اینترنت نسل چهارم بهره‌مند می‌شوند.


به گزارش ایتنا از مهر، سیدمجید صدری اظهار داشت: شرکت رایتل قصد داشت در سه سال گذشته خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد بنابراین در زمینه پوشش شهری توسعه پیدا کرد.

وی افزود: هم‌اکنون ۴۵۰ شهر کشور زیر پوشش شبکه رایتل قرار گرفته و تا پایان سال جاری این تعداد به ۵۵۰ شهر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل رایتل با بیان اینکه رایتل مجوز اینترنت نسل چهارم را در سال گذشته اخذ کرده، افزود: در شش ماهه دوم سال جاری گسترش شبکه LTE در دستور کار قرار گرفته و با گسترش شبکه رایتل، شهرهای بیشتری در کشور زیر پوشش شبکه رایتل قرار می‌گیرد.

صدری خاطرنشان کرد: رایتل شبکه نسل دوم ندارد و یک شبکه یک‌پارچه 3G است که از سال گذشته ۱۵ شهر کشور را به اینترنت نسل چهارم مجهز کرده و تا پایان سال جاری به ۳۰ شهر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه توسعه رایتل هیچگاه متوقف نمی‌شود، افزود: طبق تعهدی که به سازمان تنظیم مقررات داده شده، هر سال طبق آن توسعه صورت خواهد گرفت و تا پایان سال جاری، رایتل افزایش تعرفه نخواهد داشت.
کد مطلب: 44881
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام