کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسل جدید خدمات پایگاه داده گوگل مخصوص سازمان‌ها

30 مرداد 1395 ساعت 13:09

ایتنا - گوگل به منظور دستیابی به اهداف خود سه محصول جدید با تمرکز بر پایگاه‌های داده را به مشتریان سازمانی خود معرفی کرد.




کمپین گوگل سازمان‌ها را برای استفاده گسترده‌تر از پلتفرم خدمات پردازش ابری عمومی این شرکت تشویق می‌کند و در این راستا گوگل کوشیده است با ارائه خدمات پایدار پایگاه داده، محصولات سازمانی کارآمدتری را ارایه دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، گوگل به منظور دستیابی به هدف مذکور روز گذشته سه محصول جدید با تمرکز بر پایگاه‌های داده را به مشتریان سازمانی خود معرفی کرد.

در این اقدام گوگل از محصولاتی مانند دومین نسل سیستم Cloud SQL، سرویس مدیریت پایگاه داده، و خدمات پایگاه داده NoSQL مبتنی بر سرویس جیمیل رونمایی کرد. هر کدام از این محصولات سطح متفاوتی از خدمات پایگاه داده را ارائه می‌دهند و دسترسی متفاوت به اطلاعات را برای سازمان‌ها تعریف می‌کنند.

«دومینیک پروس» مدیر تولید گوگل در حوزه خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات و پایگاه‌های داده طی مصاحبه‌ای توضیح داد بسیاری از سازمان‌ها منتظر آن هستند که خدمات پردازش ابری پیش از آنکه با آنها تطابق پیدا کنند،‌به صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است. با این وجود سازمان‌ها باید نحوه استفاده صحیح از خدمات پایگاه داده را به خوبی بدانند و به درستی از آنها استفاده کنند.

 

شرکت گوگل این سرویس‌ها را برای رقابت هرچه بیشتر با شرکت‌های آمازون، مایکروسافت و IBM در حوزه پردازش ابری ارائه کرد تا بتواند جایگاه بهتری در این زمینه پیدا کند.

یکی از مهم‌ترین محصولات گوگل که در این زمینه معرفی شده است Cloud SQL نام دارد که به کاربران سازمانی امکان می‌دهد به صورت کامل مدیریت پایگاه داده خود را روی فضای پردازش ابری این شرکت در اختیار بگیرند. این سرویس امکان دسترسی به اطلاعات از نقاط مختلف را فراهم می‌کند.
 


کد مطلب: 44831

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44831/نسل-جدید-خدمات-پایگاه-داده-گوگل-مخصوص-سازمان-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir